۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 83350340
T T
۰ نفر

تخت‌های بیمارستانی آران و بیدگل ۲ برابر می‌شود

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳
کد خبر: 83350340
تخت‌های بیمارستانی آران و بیدگل ۲ برابر می‌شود

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل گفت: تخت های بیمارستانی این منطقه با بهره برداری از فضاهای درمانی در حال ساخت به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

اسماعیل بایبوردی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون این بیمارستان با ۸۸ تخت در بخش‌های مختلف فعال و ضریب اشغال تخت‌ها نزدیک به ۷۰ درصد است و بیمارستان شهید رجایی نیز با ۴۶ تخت و ضریب اشغال ۳۰ درصدی در بخش زنان و زایمان خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به نقش خیران سلامت در ساخت ۲ بیمارستان جدید آران و بیدگل بیان کرد: هم اکنون بیمارستان ثامن با هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، ۵۶ تخت و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان بیمارستان تخصصی زنان، جایگزین بیمارستان شهید رجایی شود.

فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) هم با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت بوده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد و جایگزین بیمارستان سیدالشهدا باشد.

وی همچنین عنوان کرد: برخی به علت همجواری با کاشان برای درمان به آن شهرستان می روند که با بهره برداری از بیمارستان های جدید و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در آران و بیدگل، شاهد افزایش ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی خواهیم بود.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه از خریداری و راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن با همت خیران سلامت آران و بیدگل در راستای تامین این نیاز بیماران در شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس آمارها این شهرستان رتبه نخست کشور را در حوزه جذب کمک خیران سلامت به خود اختصاص داده است.

۲ باب بیمارستان، ۹ خانه بهداشت، ۶ مرکز خدمات شهری و هفت پایگاه سلامت هم اکنون در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارد.

شهرستان افزون بر ۱۰۳ هزار نفری آران و بیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۷۴۷۲/‏۸۱۲۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha