۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۳
کد خبر: 83348841
T T
۰ نفر
مدیرعامل هندبال فرازبام خاییز دهدشت: تیم را به بهبهان انتقال می دهم

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: به دلیل مشکلات زیاد این تیم یا از حضور در مسابقات هندبال انصراف می دهد یا به شهرستان بهبهان در استان خوزستان انتقال داده خواهد شد.

مجید پارسایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه تیم فراز بام در لیگ برتر هندبال شد اظهار داشت: در این راستا کهگیلویه به واسطه تیم لیگ برتری هندبال، شهرستانی شناخته شده در بین مسئولان کشوری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این سال‌ها تلاش جهادی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان کهگیلویه در زمینه هندبال صورت گرفته است افزود: نیاز است مسئولان برای توسعه ورزش هندبال و دیگر ورزش‌ها، حمایت از شرکت‌های خصوصی را که با هزینه شخصی تیم اداره می‌کنند در اولویت قرار دهند.

پارسایی تصریح کرد: به واسطه حضور تیم هندبال علاوه بر معرفی ظرفیت‌های مختلف شهرستان در زمینه درآمد زایی شهر دهدشت و معرفی چهره‌های مختلف در این تیم خدمات خوبی به شهرستان ارائه شد.

وی عمده مشکلات این تیم را عدم حمایت مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری ذکر کرد و گفت: نیاز است برای حضور قدرتمند در لیگ برتر علاوه بر عوامل اجرایی تیم همه مسئولان و مردم برای حمایت همه جانبه یکدست شوند.

پارسایی با بیان اینکه تاکنون با هشت بازیکن خوب که تعدادی از آنها عضو تیم ملی نیز هستند قرارداد امضا شده است عنوان کرد: ۵۰ درصد از هزینه قرارداد آنها نیز پرداخت شده است.

مدیرعامل فراز بام تاکید کرد: درصورتی که شرایط برای حضور قدرتمند تیم در همه زمینه‌ها از سوی مسئولان تأمین نشود این تیم یا از حضور در لیگ برتر انصراف خواهد داد یا در شهرستان بههبان بازی خواهد کرد.

سی دومین دوره لیگ برتر هندبال از ۲۵ مرداد ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز می‌شود.

فرازبام خائیز در دوره گذشته لیگ هندبال در اولین دوره حضور خود مقام سوم را کسب کرد.

۷۵۳۱/‏۱۶۶۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha