۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83347477
T T
۰ نفر
رئیس فدراسیون بوکس: نباید برای انتخاب مربی خارجی عجله کنیم

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بوکس پس از عارضه قلبی گزینه قزاقستانی و منتفی شدن حضور او در ایران، گفت: نباید برای انتخاب مربی خارجی عجله کنیم و با بررسی شرایط سایر گزینه ها، یک مربی دیگر را گزینش می کنیم.

«حسین ثوری» پس از عارضه قلبی «نیازمبتوف» قزاقستانی که قرار بود هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد امروز (دوشنبه) در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این مربی شنبه شب دچار حمله قلبی شده و بلافاصله در بیمارستان بستری شد که این مساله را یکشنبه به ما اطلاع دادند.


وی افزود: در حالی که رویداد او صادر شده و حتی بلیت سفر را نیز تهیه کرده بودیم این مشکل ایجاد شد.


رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون بوکس قزاقستان نیز در نامه ای به ما، عارضه این مربی را تایید کرد و حتی مستندات نیز ارائه شد. با این حال شخصاً از سرکنسول ایران در قزاقستان خواستم تا این موضوع را پیگیری کند که وی نیز پس از بررسی، تایید کرد که نیازمبتوف دچار حمله قلبی شده است.


ثوری گفت: این هم از بدشانسی ما است. پس از مذاکرات زیاد این مربی خوب را گزینش و به توافق رسیده بودیم که اکنون حضورش منتفی شد.


وی با بیان اینکه فعلاً کادر ایرانی به همراه «علیرضا استکی» رئیس سازمان تیم های ملی، هدایت تیم بزرگسالان را برعهده دارند، گفت: تلاشمان را مجدد برای جذب مربی کاربلد خارجی آغاز خواهیم کرد. البته نباید عجله کنیم تا بتوانیم یک مربی خوب که در حد بوکس ایران باشد را به استخدام درآوریم.


ثوری در پاسخ به این سئوال که با توجه به قدرت ازبکستان در فدراسیون جهانی از این کشور درخواست مربی نکرده است، توضیح داد: اتفاقاً با فدراسیون ازبکستان نیز نامه نگاری داشتیم، اما مربی به ما معرفی کردند که رزومه ملی نداشت و انتظارات را برآورده نمی کرد.


مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات جهانی روسیه (گزینشی المپیک توکیو) از فردا (سه شنبه) آغاز می شود.


ورزشی **۳۷۸۳**۱۰۶۷**

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha