۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبرنگار: 1458
کد خبر: 83346248
T T
۰ نفر
برگزاری انتخابات مجلس مهمترین رخداد سیاسی امسال است

گنبدکاووس – ایرنا – معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند را مهمترین رخداد سیاسی کشورمان در سالجاری توصیف کرد و گفت: تلاش و اهتمام متولیان برگزاری انتخابات حضور پرشور و یکپارچه مردم و نمایش حماسه ای دیگر درعرصه مشارکت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه درآیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مراوه تپه در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان، تصریح کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم درانتخابات، تجدید بیعت با اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی اظهارداشت: مردم غیور شهرستان مراوه تپه در دهه های پس از انقلاب اسلامی با شرکت گسترده و با شکوه در انتخابات ها خوش درخشیدند که این امرمایه مباهات و افتخاربرای استان و کشورمان است.


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تاکیدکرد: علاوه براین، حضور گسترده و با شکوه مردم این منطقه در انتخابات باعث می شود که از برادران و خواهران اهل سنت به عنوان عزیزانی که در عرصه های مختلف ملی و میهنی مشارکت فعالی دارند یاد شود.


چراغعلی به توطئه های گسترده دشمنان به سرکردگی آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان ما توطئه های مختلفی را برای در تنگنا قراردادن کشورمان تحمیل کر ده اندو حتی آمریکا درادامه توطئه های خود بخشی از نیروها، ناوها و تسلیحات جنگی خود را درخلیج فارس مستقر کرده است.


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: مردم عزیز ایران اعم از قومیت ها و مذاهب مختلف کشورمان، یکپارچه و همدل به عنوان اصلی ترین سرمایه و پشتوانه نظام در مقابل تحریم ها و توطئه های گسترده دشمنان قاطعانه ایستاده اند.


وی همچنین اظهارداشت: دراین شرایط سخت که دشمنان تمام توطئه ها وتلاش های خود را علیه کشورمان به کاربسته اند، با وحدت و یکپارچگی در دفاع از نظام و مقابله با دشمنان مستحکم ویکپارچه درکنارهم باشیم.


به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، از خدمات یازمراد کوسه غراوی فرماندار پیشین مراوه تپه تقدیر و امانگلدی ضمیر را که پیش از این در سمت فرماندار شهرستان آق قلا خدمت می کرد؛ به عنوان سرپرست فرمانداری مراوه تپه معرفی کرد.


شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت، در منهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.


/ ۱۸۶۰/‌۷۴۷۸

سرخط اخبار استان‌ها