۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83345802
T T
۰ نفر
فعالیت گروه های جهادی نقطه عطف خدمت رسانی به مردم است

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: فعالیت گروه های جهادی در روستاها و مناطق محروم نقطه عطفی در بهبود کیفیت و میزان خدمات رسانی به مردم محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز یکشنبه در دیدار با اعضای گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی افزود: فعالیت‌های داوطلبانه گروه‌های جهادی در سال‌های اخیر افزایش یافته و این امر نشانه توسعه و ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی در میان جوانان است.
وی بیان کرد: جوانان داوطلب در این گروه‌ها، سرمایه‌های جهادگر کشور هستند که با فعالیت خود نوعی تمرین و آزمون خدمت بی منت به مردم را پشت سر می‌گذارند.
فرماندار تکاب ادامه داد: سختی‌ها و موانع موجود و خدمات رسانی به مردم در مناطق دورافتاده در اراده جوانان داوطلب گروه‌های جهادی خللی وارد نمی‌کند.
وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در تکاب گفت: بسترها و زمینه‌های لازم برای فعالیت این گروه در شهرستان فراهم شده و ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای توسعه خدمات این گروه در روستاها همکاری‌های مناسبی ارائه خواهند کرد.
مکرمی افزود: با توجه به اعزام اعضای گروه جهادی خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی به روستاهای دورافتاده تکاب برای ارائه خدمات به روستاییان، امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی مناسب در اختیار جوانان داوطلب جهادی این گروه قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا یک گروه جهادی از کانون دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اواخر تیرماه آینده برای فعالیت داوطلبانه و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به شهرستان تکاب اعزام خواهد شد و خدمات رایگان در روستاهای دورافتاده ارائه خواهند کرد.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۰۰ روستا از شهرهای محروم و کم برخوردار کشور است که در منطقه از کوهستانی و سخت گذر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بسیاری از روستاهای آن در مناطق دورافتاده قرار گرفته است.
۷۵۱۴/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha