۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83345266
T T
۰ نفر

ورزشکار کرمانی قهرمان پارا تیر و کمان جهان شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83345266
ورزشکار کرمانی قهرمان پارا تیر و کمان جهان شد

کرمان - ایرنا - تیم کامپوند ایران با حضور سینا منشازاده کماندار کرمانی با قدرت بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی جهان (پارا تیر و کمان ۲۰۱۹ هلند) ایستاد.

به گزارش ایرنا، مسابقات جهانی پارا تیر و کمان ۲۰۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰ کماندار معلول از ۹۲ کشور جهان از روز دوشنبه ۱۳ خرداد سال جاری به میزبانی کشور هلند آغاز شده است.


تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب علی سینا منشازاده، هادی نوری و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست این رقابت ها مقابل تیم هایی از کشورهای برزیل، مالزی و چین به پیروزی رسید و به فینال این مسابقات راه یافت.


ملی پوشان کشورمان در دیدار نهایی توانستند با نتیجه ۲۲۲ بر ۲۱۹ مقابل تیم تیراندازی با کمان ترکیه غلبه کنند و به مدال طلای این دوره از رقابت ها دست یابند.


همچنین تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب راضیه شیرمحمدی و علی سینا منشازاده غلبه بر حریفانی از کشورهای کره جنوبی و اسلواکی راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله با شکست از روسیه راهی دیدار رده بندی شد و در نهایت کمانداران کشورمان با نتیجه ١۴٩ بر ١۴١ از ایتالیا شکست خوردند و در رتبه چهارمی مسابقات جهانی پارا تیر و کمان هلند دست یافتند.


تیم میکس کشورمان پیش از این با صعود به جمع چهار تیم نهایی این مسابقات سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ خود را قطعی کرده بود.


۷۴۲۰

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha