۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 83345161
T T
۰ نفر
تلویزیون ژاپن: ایران زیر بار مذاکره همراه با تحریم نمی رود

پکن- ایرنا- تلویزیون دولتی ژاپن در آستانه سفر "شینزو آبه" نخست وزیر این کشور به تهران در گزارشی اعلام کرد ایران زیر بار مذاکره توام با فشار و تحریم نخواهد رفت.

"ان. اچ.کی" روز یکشنبه در گزارشی افزود: آمریکا در حالی به ایران پیشنهاد مذاکره می دهد که از طرف دیگر این کشور را تحریم می کند چنین سیاستی از دیدگاه ایران پذیرفتنی نیست. گزارش با اشاره به بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد تحریم های تازه آمریکا علیه ایران می افزاید: ایران به این تحریم ها که بخش پتروشیمی را در بر گرفته است واکنش نشان داده است.
گزارش با استناد به سخنان سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید اعمال تحریم ها علیه ایران نشان داد که ادعای مذاکره آمریکا توخالی است، آمریکا مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است و نتیجه نخواهد رسید. تلویزیون ژاپن در ادامه به دیدگاه مقامات جمهوری اسلامی ایران در مورد مذاکره با آمریکا پرداخته و آورده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هفته پیش مذاکره باآامریکا را رد و تاکید کرده است ایران با این نوع ترفندهای سیاسی فریب نخواهد خورد. گزارش در ادامه به سفر "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن به ایران در هفته جاری اشاره کرده و نوشته است آبه در تهران قرار است مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.
آساق **۱۶۶۳**

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha