۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 83344982
T T
۰ نفر
شرایط ایجاد پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در فارس فراهم شده است

شیراز- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: شرایط ایجاد پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال با هدف توانمندسازی و حمایت از کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) در این استان فراهم شده است.

مهرداد سهرابی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پارک با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری فارس ایجاد خواهد شد و بعد از پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال مشهد و تهران، سومین پارک در کشور خواهد بود.



وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک شاهد آغاز فعالیت این پارک در محل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز خواهیم بود.



مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: با ایجاد پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال، شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و افراد مستعد فعالیت در این حوزه می‌توانند ضمن استقرار در این مکان از تسهیلات ویژه پیش بینی شده از جمله معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای بهره مند شوند.



سهرابی افزود: تمام شرکت‌های مستقر در این پارک از قوانین ویژه مطابق با پارک‌های فناوری برخوردار می‌شوند و برخی از منابع وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای سرمایه گذاری به سمت این پارک هدایت خواهد شد.



۶۱۲۲ /‏۱۸۷۶‬


سرخط اخبار استان‌ها