۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 1428
کد خبر: 83344832
T T
۰ نفر

ورزش شنا چالشی مرگ آور برای جوانان ملکشاهی است

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۰
کد خبر: 83344832
ورزش شنا چالشی مرگ آور برای جوانان ملکشاهی است

ایلام – ایرنا – ورزش ملکشاهی محروم از استخر و فضای ورزش های آبی است و همین موضوع جوانان علاقه مند به ورزش شنا را به رودخانه ها و سد چم گردلان و مخاطرات مرگ آور کشانده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا: شنا همیشه از محبوب ترین و پرطرفدارترین ورزش ها بوده که بویژه جوانان و نوجوانان علاقه خاصی به این رشته ورزشی دارند و در روزهای گرم تابستان هیچ تحرکی بهتر از شنا کردن نیست، اما متأسفانه شهرستان ملکشاهی فاقد هیات ورزش شنا برای ساماندهی جوانان پرشور و علاقه مند بوده و البته دلیل این امر نبود سالن استخر شنا است.


در این شهرستان تنها یک استخر شنا به صورت بخش خصوصی فعالیت دارد که آن هم فاقد استانداردهای لازم بوده و بیشتر مواقع فعال نیست و به هیچ وجه جوابگوی خیل عظیم علاقه مندان به این رشته مفرح ورزشی نیست، لازم است مسئولان ورزش شهرستان و استان در این زمینه چاره اندیشی کنند چرا که هجوم جوانان برای شنا به رودخانه‌ها و سد چم گردلان مخاطرات مرگ آور برای را به همراه داشته و خواهد داشت.


جوان علاقه مند به ورزش شنا و شهروند ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: بارها برای شنا مجبور به رفتن به سد چم گردلان و رودخانه‌های اطراف شده‌ایم.


محسن کاظمی با بیان اینکه ورزش ملکشاهی فاقد هیات ورزشی و سالن استخر شناست افزود: بارها شاهد حوادث تلخ و منجر به مرگ جونان علاقه مند به ورزش شنا در این شهرستان بوده‌ایم که برای گذراندن اوقات فراغت به رودخانه‌ها و سد چم گردلان پناه برده‌اند.


یکی دیگر از شهروندان نیز با انتقاد از وضعیت کنونی خواستار توجه جدی تر مسئولان به ورزش شنا شد و گفت: نباید این همه استعداد و شوق جوانان به ورزش شنا را نادیده گرفت.


مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: متأسفانه به دلیل نبود فضا و سالن استخر شنا هیئت ورزش شنا در این شهرستان شکل نگرفته و به شدت این خلأ احساس می‌شود.


امیر صالحی اظهار داشت: احداث سالن استخر شنا نیازمند اعتبارات ویژه ای بوده و در حال حاضر از توان این اداره خارج است و البته بارها نبود و نیاز به استخر شنا به مسئولان ورزش استان منعکس شده است.


فرماندار شهرستان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چند این مقوله خیلی وقت پیش باید عملیاتی می‌شد اما با توجه به نیاز جوانان شهرستان در صورت مساعدت و همکاری اداره کل ورزش استان روند احداث استخر شنا در دستور کار قرار خواهد گرفت.


محمد تاسمه با اشاره به اقدامات انجام گرفته دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش شهرستان اظهار داشت: از چند سال گذشته سالن‌های مجهز و استانداردی در رشته‌های مختلف احداث شده و در خصوص احداث استخر شنا نیز برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.


به هر حال انچه که مشهود است نیاز جوانان علاقه مند و ورزش شهرستان به استخرهای استاندارد ورزش شنا است که امید است این مقوله در دستور کار مسئولان قرار گیرد.


۷۱۷۹/6119

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha