۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83344811
T T
۰ نفر
۵۸۰ فقره تسهیلات مسکن به نیازمندان در قزوین پرداخت شد

قزوین - ایرنا - مدیر عامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی سال ۹۷ به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در استان قزوین ۵۸۰ فقره تسهیلات خرید و احداث مسکن پرداخت شده است.

به گزارش روز یکشنبه سایت خبری کمیته امداد، امیر خوش نیت در تکمیل این خبر بیان کرد: در این مدت تسهیلات خرید و احداث مسکن در اقصی نقاط استان به مددجویان پرداخت شده که مجموع این تسهیلات بیش از ۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال بوده است.
وی تاکید کرد: از این میزان تسهیلات ۲۳۳ مورد در شهرستان قزوین، ۷۹ مورد در شهرستان تاکستان، ۱۰۲ مورد در شهرستان بوئین زهرا، ۵۸ مورد در شهرستان البرز، ۷۲ مورد در شهرستان آبیک و ۳۶ مورد هم در شهرستان آوج پرداخت شده است.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین با اشاره به رسالت این صندوق در ارائه خدمت به نیازمندان توضیح داد: این صندوق تلاش می‌کند تا خدمات بانکی را مبتنی بر مبانی اسلامی و با رویکرد تسهیل در امور مددجویان و پرهیز از بروکراسی اداری به منظور تأمین تسهیلات قرض الحسنه مورد نیاز جامعه هدف ارائه کند.
وی اظهار داشت: از این رو خدمات این صندوق پرداخت تسهیلات بدون سود و کارمزد برای تحقق تسهیلات قرض الحسنه واقعی در حال انجام است.
خوش نیت خاطرنشان کرد: این صندوق آمادگی دارد تا بستر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را برای نیازمندان با مشارکت خیران فراهم کند لذا خیّران و نیکوکاران با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، از طرح تشویقی این صندوق برای پرداخت تسهیلات بهره مند خواهند شد که در این رویکرد نیکوکاران می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.
‌این مسئول گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام (ره) برای فقر زدایی حل مشکلات کلیدی خانواده‌های نیازمند است.
‌وی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند با ایجاد بسترهای لازم به سمت محرومیت زدایی حرکت کند، از این رو حل مشکل مسکن در کنار ایجاد اشتغال مهمترین سرفصل‌های کاری امدادگران است.
‌مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین افزود: کمیته امداد استان قزوین در حوزه مسکن گام‌های بلندی را برداشته است و صندوق امداد ولایت استان نیز تلاش کرده است تا همگام با برنامه‌های کمیته امداد برای رفع مشکل مسکن مددجویان گام بردارد.
۶۱۰۱

سرخط اخبار استان‌ها