۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 83342866
T T
۰ نفر

ترویج اسلام هراسی هدف اصلی دسیسه های آمریکا است

۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 83342866
ترویج اسلام هراسی هدف اصلی دسیسه های آمریکا است

گرگان - ایرنا - امام جمعه موقت گرگان گفت: راهبرد اصلی تحرکات و دسیسه‌های آمریکا علیه ایجاد، ترویج اسلام هراسی در جامعه بین المللی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: ایجاد رعب و وحشت و ترساندن از قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران توسط آمریکا با هدف ضربه زدن به اسلام صورت می‌گیرد.


وی ادامه داد: استکبار جهانی تلاش دارد با استفاده از بنگاه‌های سرمایه داری وابسته به خود و همراهی برخی کشورهای منطقه، ملت ایران را از صحنه دور کن. که با هوشیاری مردم در تحقق این هدف شوم راه به جایی نخواهد برد.


خطیب جمعه گرگان ادامه داد: آمریکا تلاش دارد با وضع تحریم‌های اقتصادی ظالمانه به پیکره نظام اسلامی ایران ضربه وارد کند اما باید بداند که پایان این مسیر عایدی و منفعتی جز حسرت و ندامت برای استکبار به دنبال نخواهد داشت.


حجت الاسلام برقرار گفت: ایران با سلاح ایمان و استقامت بر تمام توطئه دشمنان انقلاب غلبه خواهد کرد و این موضوع وعده الهی است که یقیناً محقق خواهد شد.


وی بیان کرد: نباید همه مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی کشور را به تحریم‌های دشمنان و اقدامات خرابکارانه آنان نسبت داد بلکه برخی مشکلات ناشی از سو مدیریت‌ها است که مسوولان باید برای رفع آن تلاش کنند.


۷۳۳۳/۳۰۹۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha