۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۳
کد خبر: 83341491
T T
۲ نفر
تصادف  زنجیره ای در جاده اردبیل - سرچم 12 مصدوم برجای گذاشت

اردبیل _ ایرنا _ برخورد زنجیره ای چهار دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در جاده اردبیل - سرچم در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال 12 مصدوم برجای گذاشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال شب چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعزام مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی این شهرستان خبرداد و افزود: مصدومان اعزامی مربوط به وقوع یک حادثه رانندگی سخت ناشی از تصادف زنجیره‌ای و برخورد چهاردستگاه خودرو سواری در منطقه‌ای حدفاصل تونل‌های ۱ و ۲ جاده اردبیل - سرچم هستند.
دکتر علی اکبر شکارچی افزود: مصدومان توسط نیروهای امدادی هلال احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی خلخال به بیمارستان انتقال یافتند و مراحل مداوا در حال انجام است.


او اظهار داشت: ۲ مصدوم حادثه به علت وخامت حال به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام شدند و وضعیت عمومی ۲ مصدوم بستری در بیمارستان خلخال نیز به علت شدت جراحات وارده وخیم است.


سرگرد شاپور ندائی، فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این حادثه را انحراف به چپ یک دستگاه سواری سمند که از سمت سرچم به اردبیل در حال حرکت بوده، ذکر کرد.


او افزود: برغم افزایش گروه‌های پلیس راه در این جاده و کنترل و کاهش سرعت با استفاده از نیروی پلیس پیاده، برخی از رانندگان همچنان به قوانین و مقررات بویژه در رعایت سرعت مطمئنه بی توجهی کرده و با حرکت بی محابا در جاده جان سرنشینان خودرو خود و سایر خودروهای عبوری را به مخاطره می‌اندازند.


جاده سرچم ۱۷۸ کیلومتر طول دارد که حدود ۵۰ کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد. این جاده در سال ۹۰ به بهره برداری رسیده است.


۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha