۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 83341317
T T
۰ نفر
امام، رهبری مقتدرانه و مستقل بدون وابستگی به صاحبان قدرت را نشان داد

اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امام خمینی رهبری مقتدارانه و مستقل بدون وابستگی به صاحبان قدرت را در جهان نشان داد.

سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی در حالی که سایر حاکمان کشورهای دنیا به نظام های سلطه و قدرت غرب و شرق وابسته بودند حکومت مستقل و با توان مردمی در برابر دنیای ظلم تشکیل داد.


وی بیان کرد: پشتوانه مردمی یکی از مهمترین مولفه های این حکومت مستقل بود که انتخاب رهبری از جمع مردم و پشتیبانی از آن توسط ملت در دنیا بی سابقه بود.


فرمانده انتظامی استان اصفهان ارتباط مردمی و کاهش فاصله بین ملت ومسئولان را از شاخصه های مدیریتی امام (ره) بیان کرد و گفت: ارتباط آسان مردم و مسئولان و دموکراسی مردمی که بر اساس آموزه های اسلامی توسط امام احیا شد موجب مقبولیت ایشان در بین مردم بود.


وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مردم را از مهمترین ارکان یک حکومت همواره معرفی می کرد و توجه به جایگاه ها، آزادی، نقش و انتظارات آنها را همیشه به مسئولان در رده های مختلف تاکید می کرد.


وی شخصیت امام خمینی را خاص و وجود ایشان را عنایت الهی برای ملت ایران اعلام کرد گفت: جمهوری اسلامی در دنیای امروز الگویی برای آزادی خواهان جهان و ملت های مظلوم دنیاست که این چنین حکومتی به دست رهبری با شاخصه های مدیریتی خاص تشکیل شده است.


حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.


آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.


۷۱۳۱/‏۶۰۲۶/‏

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha