۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۱
کد خبر: 83338927
T T
۰ نفر
واعظ آشتیانی: عامل اصلی مشکلات استقلال پرحرفی اعضای هیات مدیره است

تهران - ایرنا - مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پرحرفی اعضای هیات مدیره را عامل اصلی مشکلات و ایجاد حواشی در این باشگاه دانست.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نهایی شدن توافق استقلال با آندره استراماچونی گفت: انتخاب افراد به نگاه مدیریت بستگی دارد. یک نگاه این است مدیریت تصمیم شجاعانه بگیرد و یک فرد را که برای استقلال مثمر ثمر است به تیم بیاورد. نگاه دیگر این است که برخی مدیران ادامه حضورشان را منوط به نتیجه گرایی می دانند و به همین خاطر برخی اشتباهات ممکن است احساسی و بی نتیجه بماند.


وی افزود: من اگر مدیر استقلال بودم یکی از پیشکسوتان جوان استقلال که تجربه مربیگری دارد را به تیم می آوردم که تجربه مربیگری خوبی هم دارد. این افراد دلسوز استقلال خواهند بود.


مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی فرد مناسبی است که هدایت تیم به آن سپرده شود؟ ادامه داد: خود فرهاد مجیدی روز اول در صحبت هایش گفت که حاضر است در کنار یک مربی دیگر کار کند. برای مثال وحید هاشمیان را شما ببینید. و از تیم های رده پایه شروع کرد و به تیم ملی رسید. نباید در مورد این مربیان جوان تصمیم عجولانه و احساسی گرفت.


وی در رابطه با مشکلات استقلال و جدایی چند بازیکن این تیم اضافه کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی که استقلال چند سال است با ان دست و پنجه نرم می کند، پر حرفی افراد در هیات مدیره است. البته تصمیمات افراد هم نا همگون است و این موضوع موجب ایجاد مشکل در استقلال می شود.


وی در مورد انتقاد اعضای کمیته فنی که اعلام شد در تصمیمات گرفته شده تاثیری ندارند، خاطرنشان کرد: کمیته فنی در فوتبال ما جا نیفتاده است و باید این را بپذیریم که این کمیته در فوتبال ما جواب نمیدهد. در زمان حضورم در باشگاه استقلال نظرم همین بود که کمیته فنی تاثیرگذار است اما این موضوع در فوتبال ما تحریف شده است. توصیه من به پیشکسوتان این است که برای حفظ شخصیت خود به کمیته فنی نروند.


ورزشی **۹۴۶۳**۲۰۲۴

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha