۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83337191
T T
۰ نفر

فراهانی: روی کاغذ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۱۳
کد خبر: 83337191
فراهانی: روی کاغذ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: پرسپولیس تیم شناخته شده ای است و روی کاغذ شانس اول قهرمانی است اما ما ناامید نیستیم و می جنگیم.

به گزارش ایرنا، سیامک فراهانی شنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی دراهواز اظهار داشت: صادقانه بگویم به فکر رسیدن به فینال نبودیم؛ ابتدا فکر می کردیم جام حذفی بازی های تدارکاتی مناسبی برای ما باشد اما در ادامه بازی های خوبی انجام دادیم و پله پله بالا آمدیم.


وی با بیان اینکه پرسپولیس سه دوره قهرمان لیگ برتر ایران شده و لزومی ندارد که من از این تیم تعریف کنم افزود: ما تمام تلاش مان را می کنیم تا هواداران مان را راضی نگه داریم از طرفی حضور در فینال برای ما بزرگترین انگیزه است.


سرمربی داماش گفت: از اینکه اهواز برای فینال جام حذفی انتخاب شد برای ما بسیار خوب است چرا که با شرایط آب و هوایی این منطقه آشنا هستیم و اطن موضوع برای ما یک امتیاز است.


وی افزود: بازیکنان ما از ۱۵ اردیبهشت ماه از فوتبال دور بودند و این موضوع برای ما بار منفی دارد هر چند چیزی از انگیزه و میل ما برای پیروزی کم نمی کند.


سرمربی داماش در مورد اینکه فردا مقابل پرسپولیس تدافعی بازی می کنید یا خیر گفت: برای ما مهم این است که با شجاعت بازی کنیم. اتلتیکو مادرید به خاطر بازی شجاعانه اش مورد تحسین قرار می گیرد لذا ما هم می خواهیم شجاعانه بازی کنیم.


وی در مورد اینکه چرا داماش قصد کناره گیری از فینال جام حذفی را داشت، گفت: مسئله کناره گیری از فینال جام حذفی بحثی است که به مدیریت باشگاه مربوط می شود و مالک و مدیر باشگاه در این مورد نظر دادند و در نهایت هم به ما دستور دادند در این بازی حاضر شویم. من در مورد مسائل مدیریتی حرف نمی زنم و فقط در حوزه فنی صحبت می‌کنم.


دیدار فینال جام حذفی فوتبال بین ۲ تیم پرسپولیس و داماش از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار مز شود.
۶۰۰۲/‏۹۸۷۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha