۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۹
کد خبر: 83337135
T T
۰ نفر
عضو مجمع تشخیص مصلحت: انقلاب اسلامی ملت ایران به تقسیمات جغرافیایی محدود نمی شود

تهران – ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل دیگر به تقسیمات جغرافیایی محدود نمی شود بلکه امروز به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه آثار تاریخی و سیاسی قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که در حسینیه بنی فاطمه شهرستان ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم، به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل شده است و دیگر نمی توان آن را در مرزهای جغرافیایی خود محدود کرد.


وی افزود: امروز ایران از عمق استراتژیک برخوردار است و توانسته اثر گذاری خود را در مناسبات منطقه ای و جهانی به نمایش بگذارد که این مهم به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به دست آمده است.


وی اظهار داشت: مسیری که انقلاب اسلامی ملت ایران که در ابتدا با دستان خالی مردم، رژیم ستم شاهی را سرنگون ساخت تا امروز که به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل شده، مسیری رو به رشد است که ایران را به اقتدار کامل رسانده است.


مصباحی مقدم افزود: اینکه امروز مبارزان فلسطینی، در مقابله با رژیم اشغالگر قدس از انقلاب سنگ پا را فراتر گذاشته و با هزاران موشک، گنبد آهنین اسرائیل را هدف قرار داده نیز به برکت خودباوری جوانانی فلسطینی است که به انقلاب اسلامی ملت ایران تأسی کرده اند.


وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی کشور گفت: رسیدگی به مسائل اقتصادی را نباید به دست حادثه سپرد، دولت برای رفع این مشکل تلاش هایی دارد ولی از دولتمردان درخواست می شود تا با حفظ روحیه انقلابی و حرکت جهادی، و نیز استفاده از جوانان نخبه، مسائل اقتصادی را برطرف کنند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: به برکت راهپیمایی و حضور مردم همیشه در صحنه، مبارزان فلسطینی در مقابله با رژیم اشغالگر قدس امیدوارتر شده و زمینه تحقق وعده الهی در نابودی دشمن را فراهم کنند.


نمایشگاه آثار تاریخی و سیاسی قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مردم دشت ورامین تا روز ۱۵ خرداد در حسینیه بنی فاطمه واقع در خیابان ۱۵ خرداد ورامین، آماده بازدید علاقمندان است.


مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ پس ازشنیدن خبر دستگیری امام راحل، کفن پوش به سمت تهران حرکت کردند که در مسیر، به دست نیروهای شاه به گلوله بسته شده و تعداد زیادی از آنان شهید و مجروج شدند.


ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.


تهرا م/۷۲۵۴/‏/۱۳۴۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha