۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱
کد خبر: 83330684
T T
۰ نفر
فرماندار: 28 هزار متر مربع از اراضی ملی دماوند آزاد سازی شد

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان دماوند از آزاد سازی 28 هزار متر مربع از اراضی ملی و همچنین جلوگیری از تغییر کاربری 20 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در دو روز اخیر خبر داد.

مجید صفری، روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی این امر به عنوان یکی از سیاست های مهم شهرستان در سال جاری در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، بازدید از مناطق مختلف به صورت مستمر و مداوم توسط اعضای این ستاد صورت میگیرد.


صفری خاطر نشان کرد: طی دو روز اخیر بازدید از برخی روستاها و مناطق متعدد در دو بخش مرکزی و رودهن صورت گرفت که طی آن در روز نخست از تغییر کاربری غیر مجاز ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی در دو منطقه بخش مرکزی با حضور عوامل قضایی و انتظامی و دیگر اعضای ستاد مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری بعمل آمد.


فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته در دومین روز در بخش رودهن تصریح کرد: در بازدید جمعی از مسئولان در بخش رودهن در مجموع ۳۶ مورد تخریب انجام شد که طی آن یک هزار و  600 متر دیوار تخریب و همچنین 28 هزار متر از اراضی ملی نیز آزاد سازی شد.


وی اضافه کرد: همچنین به دستور مقامات قضایی ۳ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل لودر، کامیون و بیل بکهو توقیف شد.


تهرام/7246//1348

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha