۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83323554
T T
۰ نفر

قدردانی بطحایی از تیم ملی دوومیدانی دانش آموزی‌

۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83323554
قدردانی بطحایی از تیم ملی دوومیدانی دانش آموزی‌

تهران- ایرنا- «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش در پیامی ضمن تبریك درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان كشور در رقابت‌های جهانی كرواسی، از زحمات دست‌اندركاران ورزش دانش‌آموزی قدردانی كرد.

به گزارش روز چهارشنبه معاونت رسانه و ارتباطات آموزش‌ و پرورش، وی در این پیام آورده است: با یاری خداوند متعال و با اهتمام دانش‌آموزان قهرمان در عرصه‌ دو و میدانی‌، شاهد كسب عناوین و افتخارات شایسته‌ تیم دو و میدانی دانش‌آموزی در بخش دختران و پسران در آوردگاه جهانی كرواسی هستیم.
وی در این پیام یادآورشده است: ضمن عرض تبریك به مناسبت این افتخارآفرینی‌های ارزشمند به‌ ویژه كسب اولین مدال جهانی در رقابت‌های دو و میدانی دختران به ملت شریف ایران، مربیان و معلمان، از تلاش‌ و اهتمام دانش‌آموزان قهرمان و مجموعه‌ دست‌اندركاران ورزش دانش‌آموزی به‌ ویژه معلمان تربیت‌بدنی و مربیان پرتلاش تیم دو و میدانی دانش‌آموزی تشكر و قدردانی می‌ شود.
وزیر آموزش و پرورش در پایان این پیام ابراز امیدواری كرده است كه با استعانت از الطاف خداوند منان، بار دیگر پیروزی و سربلندی دانش‌آموزان كه سرمایه‌ها و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند در عرصه‌های آسیایی و جهانی رقم بخورد.
مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر و پسر جهان روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در شهر اسپیلت كشور كرواسی برگزار شد، كه در بخش پسران دانش آموزان كشورمان موفق به كسب یك مدال نقره توسط قاسم علی بابایی در دوی ١٠٠ متر با ركورد 10.94 و دو مدال برنز توسط مرتضی عباسپور در دوی ١١٠ با مانع با ركورد 14،25 و پرش طول با ركورد 6،98 شدند و همچنین دو مقام چهارمی توسط حسین بیزار در پرش ارتفاع با ركورد 2،04 و دوی ٢٠٠ متر با ركورد 23،10 و یك مقام پنجمی توسط سبحان احمدی در دوی ٨٠٠ متر با ركورد 1،55 به دست آمد.
همچنین در بخش دختران كه برای اولین بار به مسابقات دو و میدانی دانش آموزان جهان اعزام شده بودند، مهلا محروقی توانست در پرتاب دیسك با ركورد 43،35 متر مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویزد و حدیثه رئوف در دوی ١٥٠٠ متر در یك رقابت تنگاتنگ با دیگر دونده‌ها با ركورد 4،41 به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافت.
دانام**1883**1601**
۰ نفر