۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83318646
T T
۰ نفر

شهردار مرزن آباد چالوس بركنار شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴
کد خبر: 83318646
شهردار مرزن آباد چالوس بركنار شد

نوشهر - ايرنا - شوراي اسلامي شهر مرزن آباد شهرستان چالوس روز شنبه كيانوش ردايي شهردار اين شهر را استيضاح و بركنار كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، كيانوش ردايي 15 ماه به عنوان شهردار مرزن آباد مشغول فعاليت بود كه امروز با چهار راي موافق از پنج عضو شوراي شهر بركنار شد.
رييس شوراي شهر مرزن آباد روز شنبه در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: موضوع استيضاح شهردار از چند ماه قبل در شورا مطرح شده بود كه در گذشته طرح استيضاح راي نياورد.
هادي ردايي، عدم اجراي برنامه ها و اهداف ارائه شده از سوي شورا اسلامي شهر كه جزو خواسته هاي مردم مرزن آباد بود را علت استيضاع شهردار عنوان كرد.
وي گفت: اعضاي شوراي اسلامي همچنين 'محمد پولادي ' را كه معاون شهرداري مرزن آباد بود به عنوان سرپرست شهرداري اين شهر انتخاب كردند.
ردايي خاطرنشان كرد: اعضاي شوراي اسلامي مرزن اباد تلاش خواهند كرد تا هر چه زودتر شهردار جديد انتخاب و در جهت توسعه و آباداني شهر و برنامه هاي شورا و در نهايت رضايتمندي مردم گام بردارد.
شهر مرزن آباد با بيش از هفت هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب‌ شرقي شهر چالوس در مسير جاده ارتباطي كندوان واقع شده است و سالانه ميليون ها گردشگر داخلي و خارجي براي رفتن به مناطق ساحلي و جلگه اي غرب مازندران و كوهستاني شهرستان كلاردشت از آن عبور مي كنند.
/1295/ 1602/1899

سرخط اخبار استان‌ها