۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
کد خبر: 83315304
T T
۰ نفر

جريمه مجدد فدراسيون فوتبال ايران و سرخآبي ها توسط AFC

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
کد خبر: 83315304
جريمه مجدد فدراسيون فوتبال ايران و سرخآبي ها توسط AFC

تهران- ايرنا- كنفدراسيون فوتبال آسيا در تازه ترين احكام انضباطي خود بار ديگر فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس را جريمه كرد.

كمتيه انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا (اي ا ف سي) در تازه ترين احكام خود فدراسيون فوتبال ايران را به دليل عدم فراخوانده شدن يكي از 11 بازيكن تركيب اصلي در كنفرانس خبري پس از بازي مقابل چين در جام ملت هاي 2019 آسيا با اخطار كتبي و به دليل نقض يكي ديگر از قوانين اين كنفدراسيون مبني بر عدم نصب نشان مخصوص بازي ها بر روي آستين پيراهن هاي بازيكنان در ديدار مقابل ژاپن در امارات هزار دلار جريمه كرد.
علاوه بر اين، باشگاه پرسپوليس نيز به دليل عدم دست دادن با بازيكنان حريف در پايان ديدار مقابل السد در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا هزار و 250 دلار جريمه شد.
باشگاه استقلال نيز به دليل اينكه در بازي مقابل العين در مرحله گروهي ليگ قهرمانان در ورزشگاه آزادي با ورود ديرتر از موعد به زمين بازي موجب تاخير يك دقيقه و 25 ثانيه اي در آغاز نيمه دوم شده بود، مشابه پرسپوليس هزار و 250 دلار جريمه شد.
ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه كميته انضباطي اي اف سي به تازگي، باشگاه ذوب آهن را به دليل عدم شماره گذاري صندلي هاي ورزشگاه در زمان بليت فروشي بازي مقابل الزورا عراق در ليگ قهرمانان آسيا، 750 دلار جريمه كرده بود؛ تيم استقلال نيز به دليل تخلفي مشابه در بازي برابر العين، 750 دلار جريمه شد؛ اما باشگاه پرسپوليس به دليل تكرار تخلف مذكور كه در بازي اين تيم مقابل پاختاكور ازبكستان رخ داد، به پرداخت1250 دلار محكوم شده بود.
علاوه بر اين، فدراسيون فوتبال ايران نيز به دليل نقض ماده 38 مقررات مربوط به ورزشگاه ها (عدم شماره گذاري صندلي ها) در بازي هاي مرحله انتخابي المپيك 2020 كه به طور متمركز در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، با توبيخ كتبي روبرو شده بود.
ورزشي**3991**9118**

سرخط اخبار ورزش