۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83288891
T T
۰ نفر

50 مهدكودك‌ غير مجاز در شهرستان ري پلمب شد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83288891
50 مهدكودك‌ غير مجاز در شهرستان ري پلمب شد

شهرري- ايرنا- رئيس اداره بهزيستي شهرستان ري گفت: 50 مهدكودك غير مجاز بر مبناي گزارشات مردمي از ابتداي سال 1397 تاكنون در اين شهرستان شناسايي و پلمب شد.

مينا رجايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، نداشتن مجوز، تخصص و همچنين رعايت نكردن ضوابط قانوني را از دلايل پلمب اين مهدكودك ها عنوان كرد و افزود: لغو اين تعداد مجوز بعد از تذكر، جريمه، عزل مسئول فني و تغيير مكان انجام شده است.
وي شناسايي مهدكودك هاي غيرمجاز را يكي از وظايف سازمان بهزيستي كشور اعلام كرد و گفت: اين مهم با همكاري دادستاني و پليس اماكن انجام مي شود.
رجايي اظهار داشت: بهزيستي به صورت مستمر بر عملكرد مهدهاي كودك ها نظارت دارد و اجازه هيچ نوع تخلفي از جمله جذب نيروهاي فاقد تجربه در اين حوزه را نمي‌دهد.
وي با اشاره به اينكه تمامي مهدهاي اين شهرستان در اين مدت ساماندهي شده اند، گفت: مهدهاي كودك در سال جاري از 24 به 30 مهد مجوز دار افزايش يافته است.
رجايي با بيان اينكه ساماندهي مهدهاي كودك به دليل اهميت آن در اولويت اين مركز به شمار مي‌رود، افزود: مهدهاي كودك بايد با رعايت استاندارهاي لازم و دريافت مجوز فعاليت كرده تا والدين بدون دغدغه و با آرامش خاطر فرزندان خود را به اين مراكز بسپارند.
شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.
6003/1970
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه