۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱:۱۸
کد خبر: 83264264
T T
۰ نفر
پيروزي چلسي و سيتي و جشن تاتنهام در شب افتتاح ورزشگاه جديد

تهران - ايرنا - رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي انگليس با برتري تيم هاي منچسترسيتي، چلسي و تاتنهام برابر حريفان ادامه يافت.

به گزارش ايرنا؛ سه ديدار معوقه ليگ برتر باشگاه هاي انگليس برگزار شد و تاتنهام در شب افتتاح ورزشگاه جديد خود برابر كريستال پالاس به پيروزي 2 بر صفر رسيد تا جشن باشكوهي داشته باشد.
باشگاه تاتنهام از 2 فصل ورزشگاه قديمي «وايت هارت لين» را تخريب و در همان محل شروع به ساخت ورزشگاه جديد خود كرد.
ورزشگاه جديد تاتنهام با همان نام «وايت هارت لين» با ظرفيت 62 هزار نفر افتتاح شد و اين تيم توانست با گل هاي ««سون هيونگ مين» و «كريستين اريسكن» از سد كريستال پالاس گذشته و با 64 امتياز به رتبه سوم جدول رده بندي بازگردد.
«سن هيونگ مين» مهاجم اهل كره جنوبي با گلزني در اين ديدار موفق شد تا نخستين گل رسمي در ورزشگاه جديد تاتنهام را به نام خود ثبت كند.
در ديگر ديدار، چلسي در خانه خود با حساب سه بر صفر مقابل برايتون پيروز شد تا 63 امتيازي شود. «اوليويه ژيرود»، «ادن هازارد» و «لوفتس چك» براي آبي پوشان شهر لندن گلزني كردند.
«عليرضا جهانبخش» ملي پوش ايراني در اين ديدار در تركيب اصلي برايتون قرار داشت و در دقيقه 75 جاي خود را به «برناردو» داد.
تيم مدعي منچسترسيتي نيز در خانه خود با 2 گل «كوين دي بروين» و «لروي سانه» مقابل كارديف به پيروزي 2 بر صفر رسيد و با 80 امتياز به صدر جدول رده بندي رسيد و جاي ليورپول 79 امتيازي را گرفت.
شبك**ورزشي**3783**1708

سرخط اخبار ورزش