۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83246436
T T
۰ نفر
88 گروه جهادي به مناطق محروم سيستان و بلوچستان اعزام شدند

زاهدان- ايرنا- مسئول بسيج سازندگي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: 88 گروه جهادي بومي و غير بومي به منظور كمك رساني به مردم مناطق محروم اين استان اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار علي اكبر جعفري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: جهادگران سيستان و بلوچستان براي خدمت بي منت به محرومان و نيازمندان در آستانه سال نو 300 پروژه با اعتبار چهار ميليارد و 203 ميليون تومان را انجام خواهند داد.
وي تعداد جهادگران بسيجي شركت كننده در اردوهاي جهادي ايام نوروز را 2 هزار و 6 نفر عنوان كرد و ادامه داد: هزار و 438 نفر مرد و 568 نفر زن هستند.
مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان تصريح كرد: جهادگران بسيجي در هشت عرصه اشتغالزايي، عمران، فني، اقتصادي، فرهنگي، ديني و مذهبي، مشاوره اي و مانند آن فعاليت انجام مي دهند.
وي با اشاره به اينكه 11 ناحيه در راستاي اردوهاي جهادي مشغول فعاليت هستند افزود: 23 قشر بسيج دانش آموزي، بسيج طلاب و روحانيون، بسيج دانشجويي و غيره در اين طرح فعاليت مي كنند.
به گزارش ايرنا شكل گيري گروه هاي جهادي يكي از ثمرات و بركات مهم انقلاب اسلامي است كه با ايجاد گروه هايي كه غالبا جوان و نوجوان هستند به امر خدمت رساني و كمك به نيازمندان مناطق محروم مي پردازند.
9914**3213

سرخط اخبار استان‌ها