۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰
کد خبر: 83206338
T T
۰ نفر
راه هاي ارتباطي برخي از مناطق هرمزگان مسدود است

بندرعباس- ايرنا- مديركل مديريت بحران استانداري هرمزگان گفت: راه هاي ارتباطي برخي از مناطق اين استان به علت بارندگي و طغيان رودخانه هاي فصلي مسدود است.

عليرضا صفا ايسيني روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: از صبح امروز (سه شنبه) راه هاي ارتباطي بندرچارك به بندرلنگه و مسير ارتباطي روستاي ارمك به شهرستان بستك و جاده كوه بدو به لمزان بر اثر طغيان رودخانه هاي فصلي مسدود است.
وي بيان داشت: رانندگان مي توانند براي رفت و آمد در جاده بندرعباس به بندرلنگه از جاده قديم مسير دژگان استفاده كنند.
مديركل مديريت بحران استانداري هرمزگان اظهارداشت: همچنين مسيرهاي ارتباطي جاده جديد بندرخمير به بندرعباس، جاده كهورستان به رويدر، تنگ دالان به لار، ارمك به شهرستان بستك، جاده كوه بدو به لمزان و جاده هاي روستايي در دشت جيحون نيز مسدود است.
صفا ايسيني ادامه داد: جاده تخت به دهستان شميل و روستاي چاهستان در شهرستان بندرعباس نيز اكنون در اثر طغيان رودخانه جاماش و سودر بسته است.
وي از شهروندان خواست پيرو اطلاعيه و اخطاريه اداره كل هواشناسي هرمزگان از قرار گرفتن در حريم رودخانه ها و حاشيه مسيل ها دوري كنند و براي سفر بويژه تردد دريايي برنامه زمان بندي داشته باشند و در ترددها احتياط كنند.
كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي هرمزگان نيز اعلام كرد: در ادامه فعاليت سامانه بارشي بر روي استان، به تدريج از ميزان ابرناكي در مناطق غربي كاسته شده و در مناطق مركزي تا ظهر امروز سه شنبه و در مناطق شرقي و شمالي استان تا بعد از ظهر بارش باران همراه با افزايش لحظه اي سرعت باد پيش بيني مي شود.
معصومه سي سي پور افزود: اين سامانه بارشي امشب از استان هرمزگان خارج مي شود و از ظهر تا پايان وقت امروز سه شنبه نيز افزايش سرعت بادهاي غربي سبب مواج شدن دريا خواهد شد كه توصيه مي شود تمهيدات لازم در اين خصوص صورت گيرد.
وي ادامه داد: از فردا چهارشنبه تا پايان هفته روند كاهش دماي كمينه و افزايش دماي بيشينه در استان هرمزگان پيش بيني مي شود.
7195/6048

سرخط اخبار استان‌ها