۹ بهمن ۱۳۹۷، ۳:۴۹
کد خبر: 83187629
T T
۰ نفر

تیراندازی در تگزاس آمریكا 2 كشته برجا گذاشت

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۳:۴۹
کد خبر: 83187629
تیراندازی در تگزاس آمریكا 2 كشته برجا گذاشت

تهران- ایرنا- تیراندازی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریكا به زخمی شدن 5 مامور پلیس و كشته شدن 2 تن از مظنونان منجر شد.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از شبكه خبری سی بی اس، پلیس هیوستون در ایالت تگزاس آمریكا همچنان در حال درگیری با عاملان یك حادثه تیراندازی در نزدیكی یك دبیرستان در این شهر است.
مقام های پلیس اعلام كردند كه در این تیراندازی 5 مامور پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شده اند كه حال دو تن از آنان وخیم است.
به گفته پلیس هیوستون، عاملان این تیراندازی سه نفر بوده اند كه دو تن از آنان كشته شده و یك نفر تحت تعقیب است.
دو نفری كه كشته اند در یك خانه گیر افتاده و به محاصره پلیس در آمده اند. پلیس هیوستون برای پاكسازی این خانه از ربات پلیس استفاده كرده است.
با وجود آنكه یكی از مظنونان هنوز دستگیر یا كشته نشده، مقام های هیوستون اعلام كردند كه صحنه تیراندازی اكنون امن است و مردم می توانند عبور و مرور عادی را از سر گیرند.
ایالت تگزاس رتبه سوم را بین ایالت های آمریكا در تیراندازی به جمعیت و قتل با سلاح گرم دارد. اردیبهشت ماه سال جاری یك نوجوان 17 ساله در مدرسه ای در شهر هیوستون 10 دانش آموز را به ضرب گلوله كشت.
در پی تیراندازی های مكرر در مدارس آمریكا كه به كشته شدن ده ها دانش آموز منجر شد، جنبش هایی در آمریكا برای محدود كردن حق حمل سلاح و یا ممنوعیت آن به راه افتاده است.
شبد**9416**1010

سرخط اخبار جامعه