۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۵
کد خبر: 83109550
T T
۰ نفر
شاخه نظامی حماس تصاویر كماندوهای رژیم صهیونیستی را منتشر كرد

تهران-ایرنا- گردان های 'عزالدین القسام' شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویری از كماندوهای رژیم صهیونیسیتی در عملیات شكست خورده منطقه خان یونس، اعلام كرد: سرنخ های جدیدی درباره این عملیات كشف كرده است.

به گزارش سایت 'فلسطین الان'، القسام با صدور بیانیه ای افزود: ما توانستیم در كشف سرنخ های لازم درباره عملیات ویژه و خطرناكی كه دشمن صهیونیستی برای حمله به خان یونس ترتیب داده بود، به مراحل پیشرفته ای برسیم.
شامگاه یكشنبه (20 آبان ماه) گروهی از كماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق خان یونس حمله كرده و یكی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام را به شهادت رساندند.
اما این عملیات ناكام ماند و با لو رفتن آن، درگیری هایی میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای ویژه رژیم اسرائیل ایجاد شد كه در اثر آن شماری از نظامیان اسرائیلی كشته یا زخمی شدند.
القسام در بیانیه خود افزود: از روز عملیات تاكنون تحقیقات درباره كشف اطلاعات بیشتر درخصوص این عملیات ادامه دارد و تا كشف ادامه سرنخ ها در كنار مردم خود ایستاده ایم.
شاخه نظامی حماس تصاویری از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی كه در عملیات یاد شده حضور داشتند را به همراه خودروهایی كه در علمیات از آن استفاده كردند، منتشر كرد.
القسام همچنین به مردم فلسطین اطمینان داده كه مابقی سرنخ‌ های این عملیات ناموفق را كشف خواهد كرد و از آنها خواسته هر اطلاعاتی درباره این تصاویر دارند، در اختیار القسام قرار دهند.
گردان های القسام همچنین نام عملیات نیروهای مقاومت را كه باعث شكست ماموریت نیروهای ویژه اسرائیل شده است، 'حد السیف' (لبه شمشیر) نامیده است.
به گفته كارشناسان پیروزی حماس در نبرد اخیر علیه رژیم صهیونیستی، باقیمانده قدرت بازدارندگی اسرائیل را نیز نابود كرد و نشان داد كه تل آویو بازدارندگی ندارد بلكه بازداشته شده است.
در پی لو رفتن عملیات یاد شده در خان یونس، تنش ها و درگیری های گسترده ای میان دو طرف ایجاد شد و مقاومت اسلامی نیز در پاسخ به این عملیات، سرزمین های اشغالی را موشك باران كردند تا به طرف صهیونیستی گستردگی و افزایش برد موشكی و توانمندی خود را یادآوری كنند.
در پی ناكامی های اخیر رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت، «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس از سمت خود كناره گیری كرد و گروههای مقاومت فلسطین اعلام كردند كه استعفای لیبرمن اذعان به شكست و ناتوانی رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت فلسطین است.
خاورم**9329**1908
۰ نفر