۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83103866
T T
۰ نفر
بسيج مظهر خدمت به مردم است

كرمان - ايرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان گفت: بسيج بيشترين نگاه را در حوزه انسجام و خدمت رساني دارد و مظهر خدمت به مردم است.

به گزارش ايرنا، سردار غلامعلي ابوحمزه روز يكشنبه در نشست خبري پيرامون هفته بسيج افزود: نقش سپاه و بسيج پاسخگويي به تحليل ها و شبهات است، اما اين نيرو از هيچ دسته و جناحي جانبداري نخواهد كرد.
وي بيان كرد: در حال حاضر 300 گروه جهادي بسيج سازندگي در سراسر استان براي محروميت زدايي فعاليت دارند.
فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان با اشاره به اينكه 100 هزار خانوار در اين استان زير پوشش كيمته امداد قرار دارند اظهار داشت: با همكاري اين نهاد تعداد 746 واحد مسكوني براي محرومين استان در دست احداث است كه در آينده نزديك تحويل مي شود.
وي افزود: در سطح استان 300 صندوق قرض الحسنه اشتغالزايي راه اندازي شده كه توسط خود مردم مديريت مي شود.
سردار ابوحمزه گفت: بهره برداري از طرح هاي اقتصاد مقاومتي، گشت هاي رضوي، ديدار با خانواده شهدا، حضور در نماز جمعه و غيره از جمله برنامه هاي تدارك ديده شده به مناسبت هفته بسيج است.
وي با اشاره به برخي اظهارات از سوي اشخاص و گروه ها تصريح كرد: نبايد با نگاه حزبي و جناحي مردم را تخطئه كنيم و انسان رنجش خاطر پيدا مي‌ كند و برخي اين همه توفيقات در استان را نمي‌ بينند.
فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان تاكيد كرد: به هر دستگاهي كه در راستاي خدمت رساني و حل مشكلات مردم بويژه قشر محروم قدم بردارد كمك مي كنيم.
وي با بيان اينكه امروز حلال مشكلات مردم مديريت جهادي است اظهار داشت: كار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبير و درايت را از اركان مديريت جهادي بشمار مي رود و تمامي مسئولان در همه سطوح بايد اين سبك مديريت داشته باشند.
سردار ابوحمزه با اشاره به معرفي استاندار جديد كرمان افزود: اجراي مديريت جهادي و انقلابي به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي، انتصاب مديران لايق و پرهيز از جناح بازي و استفاده از منابع زيرزميني و رو زميني استان از جمله رموز موفقيت استاندار جديد است.
وي گفت: استان كرمان نيروهاي انساني بسيار توانمندي دارد و اگر مديريت‌ ها در استان بخوبي جاگذاري شود، در سطح كشور الگو خواهد شد.
وي تاكيد كرد: بايد روحيه مطالبه گري رسانه هاي استان قوي شود و منافع مردم جناحي و حزبي نشود و مسئولان نيز بايد پاسخگو باشند.
از 29 آبان تا دوم اذر هفته بسيج نام گذاري شده است.
3029/7437

سرخط اخبار استان‌ها