۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۹:۵۴
کد خبر: 83072912
T T
۰ نفر
سلطاني فر: پنج هزار ميليارد ريال هزينه ليگ فوتبال مي شود

تهران- ايرنا- وزير ورزش وجوانان گفت: هزينه 16 تيم ليگ برتر فوتبال حدود پنج هزار ميليارد ريال است. با اين رقم، اوقات فراغت بيش از 50 ميليون نفر در طول سال با يك ابزار خوب و سالم پر مي شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از وزارت ورزش و جوانان، «مسعود سلطاني فر» در جمع كانون مربيان فوتبال افزود: بيشتر تيم هاي ليگ برتري دولتي نيستند و منبع اعتبارات آنها از جمله پرسپوليس و استقلال خارج از منابع دولت و از طريق سامانه هاي هواداري تامين مي شود كه از همه مهمتر اثربخشي آن در جامعه است.
وي به تاثير ورزش در جامعه اشاره كرد و گفت: ورزش در ايجاد وحدت و غرور ملي نقش چشمگيري دارد. هيچ عرصه اي مانند ورزش نمي توان يافت كه با پيروزي و افتخارآفريني يك تيم و يك ورزشكار تا اين حد دل يك ملت شاد و با بازتاب اجتماعي زياد همراه شود.
وزير ورزش و جوانان افزود: مبناي خدمت بايد بر پايه اشتراكات باشد نه اختلافات و از همين منظر با تعامل و وفاق و همدلي مي توان مسير را ادامه داد.
سلطاني فر تداوم اين رويه با نگاه راهبردي به آينده را براي پيشرفت ورزش كشور توصيه كرد و اظهار داشت: اگر در گذشته باقي بمانيم هيچگاه نمي توانيم آينده خوبي رقم بزنيم. با گريز به گذشته و آسيب شناسي ها از وقايع مختلف، آينده ورزش كشور را به خوبي رقم بزنيم.
وي از پيگيري هاي بيژن ذوالفقارنسب مربي پيشين تيم ملي در انسجام بخشيدن كانون مربيان فوتبال به نيكي ياد كرد و از اين كانون به عنوان تشكلي كه مي تواند فعاليت خود را توسعه دهد و در نقش يك اتاق فكر فوتبالي عمل كند، نام برد.
ورزشي**9250**2024
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش