۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83058576
T T
۰ نفر

ايران منسجم، ثمره ايثارگري‌ رزمندگان است

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83058576
ايران منسجم، ثمره ايثارگري‌ رزمندگان است

تبريز- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينكه مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي، مديون شهدا و جانبازان هستند، گفت: اگر ايثارگري رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز شاهد ايراني منسجم نبوديم.

علي جهانگيري روز دوشنبه در جمع مشاوران امور ايثارگران دستگاه‌هاي اجرايي استان با بيان اينكه ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي براي هميشه مديون شهدا و جانبازان هستند، افزود: تماميت ارضي و امنيت و آباداني كشور در سايه ايثارگري رزمندگاني است كه عزيزترين سرمايه خود را در اين راه فدا كردند.
وي خدمت به ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان را وظيفه‌اي سنگين دانست و گفت: قشر ايثارگر جزو اقشار مرجع و مورد اعتماد جامعه هستند و مسئولان بايد در حد توان و اختيارات در خدمت آنها باشند.
جهانگيري با اشاره به مشكلات متنوع و متعدد خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، اظهار داشت: در شرايط فعلي، امكانات و اختيارات مديران شايد نتواند آن‌طور كه شايسته است پاسخگوي نيازهاي ايثارگران عزيز باشد، با اين حال همه تلاش مسئولان استان در جهت جلب رضايت آنهاست.
وي افزود: در زمان حاضر 26 درصد از مديران استانداري از ايثارگران هستند و تلاش مي‌كنيم در سطوح مختلف از اين عزيزان استفاده شود.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگي امور ايثارگران استانداري آذربايجان شرقي نيز در اين نشست گفت: تعدادي از پست‌هاي مديريتي استانداري با لحاظ شايسته‌گزيني به فرزندان شاهد اختصاص يافته است.
مهدي تقيون با تأكيد بر اجراي كامل مصوبات و قوانين مربوط به قشر ايثارگر، از مشاوران امور ايثارگران دستگاه‌هاي اجرايي استان خواست تا بر اجراي اين قوانين نظارت كنند.
وي همچنين بر اختصاص ميز خدمت به ايثارگران، مناسب‌سازي معابر و اماكن براي دسترسي جانبازان، ديدار مستمر با خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر و پيگيري حقوق قانوني ايثارگران از طريق مراجع مسوول از سوي مشاوران امور ايثارگران تأكيد كرد.
6120/3071

سرخط اخبار استان‌ها