۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۹
کد خبر: 83040097
T T
۰ نفر

آخرین آمار شهدای تروریستی اهواز 25 نفر اعلام شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۹
کد خبر: 83040097
آخرین آمار شهدای تروریستی اهواز 25 نفر اعلام شد

اهواز- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص آخرین آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی امروز - شنبه - اهواز گفت: تا كنون 25 نفر در این حادثه شهید و 60 نفر مجروح شده اند.

علی حسین حسین زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه به دلیل وخامت حال مجروحان این حادثه تروریستی آمار شهدا به 25 نفر افزایش یافت و رسیدگی به حال سایر مجروحان هم ادامه دارد.
وی اظهارداشت: هر چهار تروریستی كه به این اقدام شنیع دست زده بودند، كشته شدند كه 2 نفر در محل حادثه و 2 نفر دیگر در بیمارستان به هلاكت رسیدند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه حال مابقی مجروحان این حادثه رضایتبخش اعلام شده است و كادر درمانی بیمارستانهای اهواز به صورت ویژه و اورژانسی در حال مداوای آنان هستند كه با مساعد شدن حالشان از بیمارستان مرخص خواهند شد.
وی افزود: بعد از وقوع این حادثه ضمن ملاقات با مجروحان در بیمارستانها از نزدیك روند درمانی آنان را رسیدگی و دستور دادم تا كادر درمانی برای درمان عزیزان بسیج شوند.
وی اسامی 21 شهید تروریستی را به شرح زیر اعلام كرد:
1-نبی دریس
2-هادی سامانیان
3-مسعود سهراب منش
4-خلیل هاشمی فر
5-امید نریمیسایی
6-علی سلمان وند
7-یوسف پور جلو
8-رضا شفیع نژاد
9-احسان شفیع نژاد
10-میلاد جهانگیری
11-سعید كریمی
12-امید فخری زنگنه
13-علی كمایی
14-علی لویمی
15-امیر حسینی اسدزاده
16-كودك چهار ساله اقدامی
17-مهران زرافشان
18-حسین ولایتی فر
19-محمد افشنگی
20-سعید زارع
21-محمد عذاری
هنوز هویت چهار شهید دیگر این حادثه تروریستی شناسایی نشده است.
یك گروه مسلحانه تروریست كه ظاهرا وابسته به گروهك تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله كردند.
7164/6064
۰ نفر