۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83036207
T T
۰ نفر

طرح گازرساني به شهرهاي پول و كجور افتتاح شد

۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83036207
طرح گازرساني به شهرهاي پول و كجور افتتاح شد

نوشهر- ايرنا – طرح گازرساني به شهرهاي پول و كجور شهرستان نوشهر روز دوشنبه طي آئيني با حضور مشاور وزير نفت و مديرگاز رساني كشور به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مديرعامل شركت گاز مازندران در آئين بهره برداري از اين طرح گفت كه براي گازرساني به شهر پول و كجور در مجموع حدود 210 ميليارد ريال هزينه شد و با بهره برداري از آن يكهزار و 758 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
جعفر احمدپور با بيان اينكه براي گازرساني به شهر پول يكصد ميليارد ريال هزينه شده است، افزود: براي اجراي اين طرح حدود 25 كيلومتر در شهر پول شبكه گذاري و 583 علمك نصب شد.
وي آمار مشتركان گاز در شهر پول را 741 خانوار اعلام كرد.
مدير عامل شركت گاز مازندران همچنين گفت كه براي گازرساني به شهر كجور نيز 21 كيلومتر لوله گذاري و 661 علمك نصب شد و يكهزار و 200 خانوار ساكن در اين منطقه از اين پس از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وي هزينه گازرساني به شهر كجور را هم 110 ميليارد ريال برآورد كرد.
احمدپور گفت كه گازرساني به اين منطقه به شيوه سي ان جي است و با همه محدوديت هاي مالي و مشكلات چنين طرحي در اين منطقه اجرا شده است براي آنكه مردم احساس كنند دولت براي رفاه و آسايش مردم همچنان همراهي دارد .
وي افزود: دولت براي توسعه گاز رساني در ديگر روستاهاي بخش كجور هم برنامه ريزي كرده كه اميدواريم تا پايان دوره فعاليت دولت دوازدهم ديگر روستاها نيز از مزاياي گاز طبيعي بهره مند شوند .
هم اكنون حدود 99 درصد شهرها و 93 درصد روستاهاي مازندران از نعمت گاز برخوردار هستند.
/7078 / 1602/1654

سرخط اخبار استان‌ها