۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83008609
T T
۰ نفر

16 طرح همزمان با هفته دولت در ماكو افتتاح مي شود

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83008609
16 طرح همزمان با هفته دولت در ماكو افتتاح مي شود

اروميه- ايرنا- فرماندار ماكو از افتتاح و كلنگ زني 18 طرح عمراني، توليدي، خدماتي و كشاورزي همزمان با هفته دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: از اين تعداد 16 طرح با اعتبار 357 ميليارد ريال افتتاح و 2 طرح عمراني و خدماتي با سرمايه گذاري سه ميليارد و 100ميليون ريال كلنگ زني مي شود.

به گزارش ايرنا، شاهين عليزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال چهلمين سالگرد پيروز انقلاب اسلامي بوده و هفته دولت بهترين فرصت براي تبليغ و اطلاع رساني خدمات نظام و دولت و همچنين ايجاد اميد و نشاط در بين مردم است.
وي با اشاره به شرايط حساس اقتصادي كشور اضافه كرد: دولت تدبير و اميد با تمام توان در جهت خدمت رساني و رفع مشكلات مردم تلاش كرده و توانسته در اين راستا موفق باشد.
وي بيان كرد: گازرساني به روستاها، افتتاح مركز روستايي و زيست پزشكي، 90 واحد مسكن روستايي، اجراي طرح آسفالت روستايي از محل قير رايگان، لكه گيري و آسفالت راه روستايي، لايروبي قنات روستايي و مدرسه 12كلاسه بعثت طرح هياي افتتاحي است كه براي اين طرح ها بيش از 75 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
فرماندار ماكو افزود: سه طرح آبياري قطره اي، طرح توليد لباس زير و راحتي، طرح توليدي مجموعه خمير بازي، طرح توليد موم موبر بهداشتي، اتصالات رادياتورهاي پنلي، لوله هاي پلي اتلين آب چكاندار و طرح پكيج گرمايشي گازي جزو طرح هاي توليدي، صنعتي، كشاورزي و خدماتي است كه حدود 270 ميليارد ريال سرمايه گذاري در اين خصوص صورت گرفته است.
عليزاده آب شرب روستاي ايلانقره و تكميل ايل راه ييلاق مصطفي قلعه سي را پروژه هاي در نظر گرفته براي كلنگ زني در هفته دولت عنوان كرد و گفت: سه ميليارد و 100ميليون ريال اعتبار براي اين 2 طرح پيش بيني شده است.
وي اضافه كرد: با بهره برداري از اين طرح ها براي 137 نفر به صورت مستقيم اشتغال زايي مي شود.
به گزارش ايرنا، ديدار چهره به چهره مسوولان با مردم، غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا با حضور مسوولان و مديران ادارات و سازمان ها، ديدار با خانواده هاي معظم شهداي دولت، برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي كارمندي و شهيدان رجايي و باهنر و برگزاري مسابقات ورزشي از جمله برنامه هاي فرهنگي و ورزشي براي گراميداشت هفته دولت در شهرستان ماكو است.
شهرستان ماكو با بيش از 94 نفر جمعيت در شمال استان آذربايجان غربي واقع شده است.
هفته دولت از دوم شهريورماه امسال آغاز مي شود و تا هشتم اين ماه / سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر، رئيس جمهوري و نخست وزير وقت/ ادامه مي يابد.
7132/2093

سرخط اخبار استان‌ها