۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۵۰
کد خبر: 82971715
T T
۰ نفر
ارتقاي تجهيزات پزشكي به بهبود خدمات درماني هرمزگان كمك مي كند

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: ارتقاي تجهيزات پزشكي به ديجيتال و دستگاه ماموگرافي از خدمات خوبي است كه مي تواند به بهبود و ارتقاي خدمات درماني در استان كمك كند.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي عصر يكشنبه در نشست با مديران تامين اجتماعي استان افزود: با كمك بخش دولتي و خصوصي تلاش مي شود خدمات بهتر و بيشتري در زمينه بهداشت و درمان به مردم هرمزگان ارائه شود.
وي جمعيت تحت پوشش تامين اجتماعي هرمزگان را 54 درصد عنوان كرد و بيان داشت: با توجه به اين كه بيمارستان خليج فارس بندرعباس تنها بيمارستان تامين اجتماعي در اين استان است، مي طلبد بحث هاي آموزشي به طور دائم براي كاركنان اين بيمارستان مورد نظر قرار گرفته تا نحوه ي رفتار با مردم و ارائه خدمات همواره به شكل مناسبي انجام شود.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: بايد هميشه براي ارائه بهترين خدمت درماني و پزشكي و تكريم مردم و هم چنين ارزش قائل شدن براي مراجعه كنندگان در مركزهاي درماني و بهداشتي آماده باشيم.
همتي اضافه كرد: براي ارائه خدمت بهتر به مردم و ارتقاي رضايت مندي شهروندان از دستگاه ها و اداره ها بايد شعار «حق با مشتري و مراجعه كننده است»، سرلوحه كار همه دست اندركاران باشد.
همزمان با هفته تامين اجتماعي دستگاه ‌هاي راديولوژي ديجيتال، راديو گرافي كامل فك و صورت، دستگاه مامو گرافي براي تشخيص سرطان‌ هاي زنان و طرح بهسازي 4 اتاق ايزوله و فضاي انتظار بيماران بخش كلينيك با حضور فريدون همتي استاندار هرمزگان در بيمارستان تامين اجتماعي خليج فارس بندرعباس به بهره برداري رسيدند.
7 ميليارد ريال براي خريد تجهيزات و يك ميليارد ريال نيز براي آماده سازي فضاي طرح هاي ياد شده هزينه شده است.
روزانه بيش از يكهزار و 200 بيمار براي دريافت خدمات درماني و پزشكي به بيمارستان 240 تخت خوابي خليج فارس بندرعباس مراجعه مي‌ كنند.
از 19 تا 25 تيرماه به عنوان هفته تامين اجتماعي نامگذاري شده است.
7195/

سرخط اخبار استان‌ها