۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷
کد خبر: 82966577
T T
۰ نفر
توزیع كارت بلیت مترو به خبرنگاران آغاز می شود

تهران-ایرنا- مشاور فرهنگی معاون حمل‌ و نقل ترافیك شهردارتهران گفت: توزیع كارت بلیت رایگان مترو بین خبرنگارانی كه در مرحله نخست نسبت به ثبت نام در سامانه register.eticket.tehran.ir اقدام كرده اند، به زودی آغاز می شود.

علی پیرحسین لو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی خبرنگاران متقاضی دریافت كارت بلیت رایگان حمل و نقل عمومی كه مداركشان كامل بوده به شركت مترو تهران ارسال‌ شده و این كارت بلیت ها به زودی توزیع می شود.
وی در تشریح نحوه توزیع این كارت بلیت ها نیز اظهارداشت: خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به یكی از 2ایستگاه مترو گلبرگ یا صادقیه و یا از طریق اداره پست كارت خود را دریافت كنند.
به گفته پیرحسین لو، با اتمام مرحله نخست ثبت نام و تحویل كارت بلیت به خبرنگاران متقاضی، مرحله دوم ثبت‌نام از خبرنگارانی كه در مرحله نخست نتوانستند ثبت‌نام كنند، آغاز می شود.
مشاور فرهنگی معاون حمل‌ و نقل ترافیك شهردارتهران خاطرنشان كرد: به خبرنگارانی كه مداركشان ناقص بوده نیز پیامك ارسال‌ شده تا نسبت به تكمیل مدارك خود در سامانه اقدام كنند.
به گزارش ایرنا، شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات به شاغلان در عرصه خبر و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، تعداد 3 هزار كارت بلیت یك‌ساله قابل استفاده در ناوگان مترو و اتوبوسرانی تهران را به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران شاغل در شهر تهران قرار می دهد.
تهرام/9343/ 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه