۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۵:۲۱
کد خبر: 82907226
T T
۰ نفر

تروریست های سوری یكدیگر را تهدید كردند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۵:۲۱
کد خبر: 82907226
تروریست های سوری یكدیگر را تهدید كردند

دمشق- ایرنا- شماری از اعضای ستاد گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت تركیه در سوریه گروه زیرمجموعه خود را تهدید به ترور كردند.

به گزارش ایرنا، اعضای این ستاد تروریستی یكشنبه شب با انتشار پیام ویدیوئی به گروه های لشكرالمعتصم، تیپ الحمزه، فوج المصطفي، لشكر الفتح، الجبهه الشامیه، تیپ سلطان مراد، حركه أحرار الشام، أحرارالشرقیه، تیپ سمرقند، جیش الاحفاد، گروه سلطان محمد فاتح والفرقه الشمالیه 24 ساعت مهلت دادند تا رفتار خود را با غیرنظامیان اصلاح كنند.
اعضای ستاد ارتش آزاد اعلام كردند، در صورتی این گروه ها خود را اصلاح نكنند افراد آن ها یكی پس از دیگری ترور خواهند شد.
شهروندان ساكنان شهر الباب در استان حلب سوریه چند روزی است كه در واكنش به بدرفتاری گروه تروریستی ارتش آزاد اعتصاب كرده اند.
اعتراض های ساكنان الباب روز گذشته با واكنش و تیراندازی نظامیان تركیه روبرو شد و چند زخمی برجای گذاشت.
شهر الباب در استان حلب سوریه در كنترل تروریست های مورد حمایت تركیه است.
ساكنان برخی از روستاهای عفرین در شمال غرب حلب نیز روز یكشنبه علیه گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت تركیه تظاهرات كردند.
این تظاهرات از روستای 'كوران' در شمال شهرك جندیرس در جنوب غرب عفرین آغاز شد.
ساكنان این روستا پس از كتك خوردن یك جوان به دست عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد با برپایی تظاهراتی خواستار خروج تروریست ها از روستای خود شدند.
منابع محلی اعلام كردند كه این تروریست ها علاوه بر ایجاد خوف و هراس، به مردم اهانت و اموال آن ها را به زور مصادره می كنند.
هفته گذشته نیز تظاهرات مشابهی در شهر عفرین به خاطر بدرفتاری تروریست های ارتش آزاد مورد حمایت تركیه برگزار شد و شهروندان خواستار خروج تروریست ها از عفرین شدند.
ارتش تركیه و تروریست های مورد حمایت آن (ارتش آزاد) ماه گذشته بر شهر عفرین در شمال غرب استان حلب سوریه مسلط شدند.
دولت سوریه با اشغالگر خواندن دولت تركیه در انجام عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال این كشور خواستار خروج نیروهای آنكارا از خاك خود شد.
شبد**8005*9122

سرخط اخبار جهان