۵ فروردین ۱۳۹۷، ۸:۲۸
کد خبر: 82870608
T T
۰ نفر
آتش سوزی و افتادن داربست ساختمان های نیمه كاره پیامد مهم تندباد در ارومیه است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: بر اثر تندباد روز و شب گذشته، آتش سوزی های زیادی در سطح شهر مهار شد كه آتش سوزی محوطه مارال صنعت در جاده ارومیه- مهاباد از جمله آنها بود

ابراهیم شاد قوشچی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران آتش نشانی، این اتفاقات را به خوبی مدیریت كرده و همه آتش سوزی ها مهار شده است.
وی با اشاره به كنده شدن داربست یكی از ساختمان های مسكونی در دست احداث در منطقه بهنق ارومیه بر اثر تندباد اظهار كرد: این اتفاق كه بر اثر بی احتیاطی عامل نصب داربست ها بوده، بیش از 2 ساعت از توان اكیپ های آتش نشانی را به خود اختصاص داد ولی بدون تلفات مهار شد.
وی اظهار كرد: افتادن تابلوهای تبلیغاتی در همه نقاط شهر، شكستن شیشه منازل مسكونی و مغازه ها، آتش سوزی در باغ های اطراف شهر، كنده شدن شیروانی برخی از ساختمان های قدیمی، پخش شدن بنرهای تبلیغاتی و اقلام موجود در ساختمان های نیمه كاره و همچنین شكسته شدن برخی از درختان در سطح شهر از جمله اتفاقات ناشی از تندباد در ارومیه بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: خسارت های ناشی از تندباد در این شهر تا 2 روز آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا، طبق گزارش برخی از شهروندان، خانه چوبی واقع در پارك گوللرباغی ارومیه نیز از جا كنده شده است.
سرعت تندباد در برخی نقاط آذربایجان غربی به 100 كیلومتر بر ساعت رسیده ولی در ارومیه حدود 80 كیلومتر بر ساعت تهمین زده می شود.
8137/2093

سرخط اخبار استان‌ها