۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82849709
T T
۰ نفر
جرائم مالیاتی مودیان باپرداخت اصل بدهی مشمول بخشودگی می شود

گچساران - ایرنا -مدیركل امور مالیاتی كهگیلویه وبویراحمد گفت: باهدف كمك به رونق مراكز كسب وكار ،مودیان مالیاتی كه اصل بدهی خود را پرداخت كنند از حداكثر بخشوگی جرائم برخوردار خواهند شد.

محمدعلی غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهاركرد: مودیان دارای بدهی مالیاتی باید تا پایان اسفند سال جاری اقدام به پرداخت اصل بدهی خود كنند تا از حداكثر بخشودگی این قانون بهره مند شوند.
وی به نقش پرداخت مالیات و تامین منابع برای توسعه متوازن اشاره و تصریح كرد: سالانه ازمحل درآمدهای مالیاتی و عوارض آلایندگی كمك های خوبی به شهرداری هاو دهیاری های كهگیلویه وبویراحمد صورت می گیرد.
مدیركل امور مالیاتی كهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: در 10ماه گذشته سال جاری افزون بر552 میلیارد و 552 میلیون ریال به شهرداری ها و دهیاری های این استان از محل عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.
غفاری اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش محسوسی را نشان می دهد.
وی اظهارداشت: از این میزان پرداختی از محل عوارض آلایندگی و مالیات برارزش افزوده درسال جاری حدود 70درصد به شهرداری ها و 30درصد به حساب 553دهیاری ها،روستا ومناطق عشایری واریز شد.
غفاری گفت در سال گذشته بیش از 427میلیاردریال بین دهیاری ها وشهرداری ها این استان توزیع شد كه بیش از272 میلیاردو 883میلیون ریال از این مبلغ به حساب شهرداری ها و افزون بر199میلیارد و 483 میلیون ریال به حساب دهیاری ها وروستاهاواریز شد.
8143/1662

سرخط اخبار استان‌ها