۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۴۴
کد خبر: 82815463
T T
۰ نفر
واژگونی تانكر عراقی به درون رودخانه یك كشته برجای گذاشت

سنندج – ایرنا – رئیس پلیس راه كردستان گفت: یك تریلر كشنده عراقی در جاده سروآباد – سنندج به درون رودخانه واژگون شده و یك كشته و یك زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت این حادثه عدم توانایی راننده تریلر در كنترل وسیله نقلیه بوده است.
وی اظهار كرد: تمامی سوخت موجود در تانكر این تریلر وارد رودخانه شد و تانكر نیز تا فردا در محل می ماند تا با استفاده از 2 جرثقیل سنگین از رودخانه خارج شود.
وی با اشاره به برخورد 2 پراید در مسیر سروآباد – مریوان گفت: این تصادف تنها 2 زخمی داشت و تلفات جانی برجای نگذاشت.
رئیس پلیس راه كردستان در رابطه با وضعیت راه های استان هم اظهار كرد: تمامی راه ها باز و تردد به صورت معمول در آنها برقرار است.
روزانه 200 تا 300 دستگاه تانكر حامل سوخت در جاده های ارتباطی این استان تردد می كنند كه این تعداد در گذشته حدود 50 دستگاه بود.
براساس تصمیم اتخاذ شده از ساعت چهار بعد از ظهر تا هفت صبح روز بعد هیچ تانكر حامل سوخت مازوت اجازه تردد از جاده مریوان - سنندج را ندارد.
یكی از محورهای پر حادثه در جاده های كردستان، مسیر 130 كیلومتری سنندج به مریوان است كه به دلیل داشتن پیچ های متعدد و عبور خودروهای ترانزیتی به كانون حوادث جاده های كردستان تبدیل شده است.
كردستان در مسیر كریدور شماره 10 كشور (شمال به جنوب) قرار دارد اما از مسیر 310 كیلومتری این كریدور در كردستان تنها بخش كمی از آن به بزرگراه تبدیل شده است.
شرایط جغرافیایی كردستان باعث شده كه هزینه های راهسازی در این استان در مقایسه با استان های مركزی ایران چندین برابر باشد.
خبرنگار: امید بهمنی** انتشار: عبدالله رحمانی
6108/3020

سرخط اخبار استان‌ها