۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۱۸
کد خبر: 82810379
T T
۰ نفر
برف مدارس آذربایجان شرقی را برای دومین روز تعطیل كرد

تبریز - ایرنا - روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام كرد مدارس برخی از شهرستان های این استان به دلیل بارش برف و سرمای هوا امروز یكشنبه برای دومین روز متوالی تعطیل است.

به گزارش ایرنا، در شهرستان اهر، مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستائی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است و مدارس تمام مقاطع مناطق شهری با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع به فعالیت می كنند.
در شهرستان مراغه نیز همه مدارس بخش سراجو در تمامی مقاطع تحصیلی، مدارس مقطع ابتدایی روستاهای بخش مركزی در نوبت صبح تعطیل است و همه مدارس شهری مراغه با یك ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می كنند.
بر اساس این گزارش، در شهرستان هوراند نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی تعطیل است.
گزارش حاكی است: در شهرستان ورزقان نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی درمناطق شهری و روستائی تعطیل است.
در شهرستان كلیبر، مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در نوبت صبح تعطیل می باشد، ضمن اینكه در مدارس شهری ، مقاطع پیش دبستانی ، استثنایی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل و متوسطه اول و دوم بایك ساعت تاخیر از ساعت 9 شروع می شود.
در شهرستان چاراویماق نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی تعطیل است، ضمن اینكه در شهرستان هشترود هم همه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق شهری و مناطق روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.
در شهرستان هریس مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شده ضمن اینكه در مناطق شهری، مراكز پیش دبستانی و استثنایی تعطیل می باشد و مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه ی دوره ی اول و دوم با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع می شود.
در بخش مهربان شهرستان سراب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی در مناطق شهری و روستایی نوبت قبل از ظهر تعطیل می باشد و مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم اعم از مناطق شهری و مناطق روستایی با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع می شود.
در بخش نظر كهریزی نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی تعطیل است، ضمن اینكه در بخش خاروانای شهرستان ورزقان نیز همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح با یكساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع می شود.
در بخش خواجه نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستائی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شهری با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع به فعالیت می كند.
در بخش تركمانچای شهرستان بستان آباد نیز همه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق شهری و مناطق روستایی در نوبت صبح تعطیل است.
بارش پراكنده برف و سرمای هوا از سه روز قبل مناطق مختلف آذربایجان شرقی را در بر گرفته است به گونه ای كه تردد در محورهای ارتباطی این استان بدون زنجیر چرخ ممكن نیست.
تنظیم و انتشار: عزیزی راد
518
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه