۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵
کد خبر: 82789317
T T
۰ نفر

سازماندهی 500 نفر در بسیج رسانه استان یزد

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵
کد خبر: 82789317
سازماندهی 500 نفر در بسیج رسانه استان یزد

یزد - ایرنا - رئیس بسیج رسانه یزد گفت: تاكنون 500 نفر از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ای این استان با تكمیل مدارك مورد نیاز سازماندهی و عضو بسیج رسانه شدند.

سید جواد امامی میبدی روز دوشنبه در آستانه روز بسیج رسانه( 21دیماه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اعضای بسیج رسانه در طول سال فعالیت های مطبوعاتی خود را انجام می دهند.
وی ادامه داد: هم اكنون هشت كانون بسیج رسانه در شهرستان های یزد ، اردكان ، میبد ، خاتم ، بافق ، ابركوه ، بهاباد و مهریز تشكیل و فعال است .
این فعال رسانه ای اظهار كرد: راه اندازی كانون بسیج رسانه در شهرستان های تفت و اشكذر در دست اقدام است، امیدواریم این تشكل فعالیت خود را تاپایان سال 96شروع كنند.
امامی میبدی به 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر اشاره كرد كه به روز بسیج رسانه نامگذاری شد، تصریح كرد: برنامه های مختلفی به همین منظور پیش بینی شده است.
وی اهم این برنامه ها را برگزاری همایش رسانه ، خانواده و اقتصاد سلامت در روز چهار شنبه 20 دی ماه و سركشی از خانواده شهدای خبرنگار ذكر كرد.
رئیس بسیج رسانه استان اظهار كرد: دیدار با مسوولان ، برگزاری حلقه صالحین و تجلیل از پیشكسوتان رسانه نیز جزو برنامه های بزرگداشت روز بسیج رسانه است كه صورت می گیرد.
به گفته امامی میبدی، از برنامه های مهم بسیج رسانه استان ، برگزاری دوره های آموزشی است كه با حضور استادان مجرب برای خبرنگاران انجام می شود.
از تشكل های مختلف رسانه ای استان می توان به خانه مطبوعات و تشكل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره كرد.
بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال 1391 آغاز كرد.
7536/ 2047/ خبرنگار: كاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشكورجیری

سرخط اخبار استان‌ها