۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۲
کد خبر: 82647997
T T
۰ نفر
آغاز سير نخستين قطار مسافري شركت رجا از اصفهان به زاهدان

تهران - ايرنا - همزمان با هفته دولت و در راستاي گسترش مسيرهاي ريلي مسافري، قطار مسافري متعلق به شركت حمل و نقل ريلي رجا براي نخستين بار امروز ( سه شنبه ) از اصفهان به زاهدان حركت مي كند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي شركت حمل ونقل رجا، اين قطار متشكل از واگن هاي چهارتخته خليج فارس با ظرفيت جا به جايي 220 مسافر در هر سير است و در حال حاضر هر هفته داراي يك سرويس از اصفهان به زاهدان و بالعكس خواهد بود كه در صورت استقبال مسافران، تعداد سير اين قطار در اين مسير در هفته قابل افزايش خواهد بود.
روابط عمومي شركت حمل ونقل ريلي رجا اعلام كرده هموطنان در شهرهاي يزد و كرمان نيز براي جا به جايي از مبادي اصفهان يا زاهدان مي توانند از اين قطار استفاده كنند.
مسافران براي تهيه بليت قطار اصفهان- زاهدان همچنين ساير قطارهاي شركت رجا مي توانند با مراجعه به وب سايت رجا به نشاني www.raja.ir ، اپليكشن فروش رجا، تماس تلفني با سامانه 1539 نسبت به خريداري بليت اقدام كرده يا به حدود ١٥٠٠ نمايندگي مجاز فروش در سراسر كشور مراجعه كنند.
شركت رجا به منظور آگاهي هموطنان گرامي از آخرين تخفيفات اعمال شده براي سفر با قطارهاي اين شركت، سامانه اطلاع رساني 'سفر ارزان' را بر روي شبكه تلگرامي به نشاني @safararzan1539 ايجاد كرده است.
هموطنان براي آگاهي از برنامه حركت قطارهاي رجا، بهاي بليت، نشاني مراكز مجاز فروش و ... مي توانند به صورت شبانه روزي از اقصي نقاط كشور با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت از طريق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل كنند.
براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108**1561**خبرنگار: ايرج منصوري**انتشار:مژگان توانا
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد