۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۲
کد خبر: 82620228
T T
۰ نفر
تاكيد مدير كل آموزش و پرورش يزد بر جلب مشاركت بيشتر خيران

يزد - ايرنا - مديركل آموزش و پرورش يزد بر شناسايي و جلب مشاركت بيشتر خيران در اين استان براي كمك به اجراي طرح هاي عمراني و فرهنگي در مدارس تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، احمد شيرزاد عصر روز پنجشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش مهريز افزود: طرح هاي آموزشي زيادي در استان وجود دارد كه براي اتمام آنها به همت و همراهي خيران نياز است.
وي ادامه داد: در سال هاي گذشته خيران يزد در كنار دولت و مسئولان براي اجراي طرح هاي مختلف همراهي خوبي داشته اند ولي بايد همچنان براي جلب همكاري و تداوم فعاليت ها اقدام كرد.
مديركل آموزش و پرورش يزد تصريح كرد: همكاري خيران فقط در خصوص ساخت و ساز واحد هاي آموزشي و عمراني نيست بلكه در زمينه برنامه هاي فرهنگي نيز به همت آنها نياز است.
شيرزاد گفت: بسياري از طرح هاي فرهنگي ، پرورشي و آموزشي در مدارس در طول سال تحصيلي انجام مي شود كه به مشاركت و همكاري خيران براي اجراي آنها نيازمنديم.
اين مسئول به اهميت انجام برنامه هاي فرهنگي و هنري و تربيت ديني دانش آموزان در كنار برنامه هاي آموزشي اشاره كرد و بر تداوم امور مختلف با همكاري فرهنگيان و اولياي دانش آموزان تاكيد نمود.
شيرزاد گفت: دانش آموزان يزدي همواره در مسائل علمي و پرورشي در مسابقات مختلف در كشور الگو بوده اند و بايد همچنان در مسير تعالي و كسب افتخارهاي بيشتر و بهتر براي استان اقدام كنند.
در اين نشست همچنين امام جمعه ، فرماندار و مدير آموزش و پرورش مهريز نيز به اهميت تعليم و تربيت دانش آموزان ، اقدام هاي انجام گرفته در حوزه آموزشي و پرورشي و نيازهاي شهرستان اشاره كردند.
9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه در مهريز تحصيل مي كنند.
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري يزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@