۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۴
کد خبر: 82596455
T T
۰ نفر
مونسان:خروج خودرو از كیش برای رفاه بیشتر حال شهروندان است

كیش – ایرنا – مدیر عامل منطقه آزاد كیش با بیان اینكه خروج خودرو با پلاك موقت از كیش به سرزمین اصلی برای رفاه بیشتر حال شهروندان است گفت: با پیگیری های منطقه ، حمایت های معاون رئیس جمهور و گمرك جمهوری اسلامی ایران خروج خودرو از امروز 21 تیرماه از جزیره آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از منطقه آزاد كیش، علی اصغر مونسان افزود: خروج خودرو بصورت موقت از جزیره كیش به سرزمین اصلی با درخواست های مردمی انجام شده است و شهروندان می توانند از این پس با خودروهای 2 هزار و 500 سی سی و پایین تر برای سفر به سرزمین اصلی سفر كنند .
وی اظهار كرد : خروج خودرو یكی از مطالبات شهروندان جزیره كیش بود كه این موضوع با هدف تامین رفاه حال بیشتر مردم با پیگیری های مستمر در دستور كار منطقه آزاد كیش قرار گرفت .
گفتنی است بر اساس بخشنامه مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرك جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان‌ماه سال 95 از گمرك های مناطق آزاد خواسته شده بود تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری كنند.
پیش از این نیز با پیگیری های مستمر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش خروج خودرو از این منطقه آزاد به سرزمین اصلی و به صورت موقت از اواخر اسفند تا پایان فروردین 96 آزاد اعلام شد.
1641* انتشار دهنده: امیر برزی

سرخط اخبار استان‌ها