۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۳۸
کد خبر: 82510221
T T
۰ نفر
طرح كاهش آسیب های اجتماعی مرحله به مرحله در كشور عملیاتی می شود

ارومیه- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور گفت: طرح عملیاتی كاهش آسیب های اجتماعی در كشور با رویكرد فرهنگی در مرحله نخست در سه استان زنجان، قزوین و همدان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینكه كاهش اعتیاد، مهاجرت، طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی از محورهای این برنامه است، افزود: این طرح در مرحله دوم در 10 استان دیگر اجرا می شود كه آذربایجان غربی یكی از آنهاست.
وی به ضرورت بهره مندی از ظرفیت تشكل ها و هیات های مذهبی و پیشكسوتان محلات برای رفع برخی از آسیب ها از جمله طلاق و اعتیاد اشاره كرد و ادامه داد: تامین منابع مالی به تنهایی در این خصوص كفایت نمی كند.
امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان ویژگی های مرزی استان گفت: آذربایجان غربی به لحاظ تنوع قومیت، وجود یك هزار كیلومتر مرز و نازل بودن رتبه در شاخصه های توسعه نیاز به توجه ویژه و نگاه ملی دارد.
حجت السلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نقطه قوت استان را وحدت علمای تشیع و تسنن دانست و گفت: آسیب های اجتماعی با بهره گیری از این ظرفیت در استان كاهش می یابد.
به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور روز شنبه در جریان سفر یك روزه به آذربایجان غربی با استاندار آذربایجان غربی، امام جمعه ارومیه و مدیران و كاركنان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت و گو كرد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

سرخط اخبار استان‌ها