۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰
کد خبر: 82506069
T T
۰ نفر
ملي پوش هرمزگاني تيم بسكتبال ايران مورد استقبال قرار گرفت

بندرعباس- ايرنا - مراسم استقبال از ملي پوش هرمزگاني تيم جوانان بسكتبال ايران با حضور اهالي بسكتبال استان و خانواده وي در ايستگاه راه آهن بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، مراسم استقبال از نيما راهي زاده كه به همراه تيم ملي بسكتبال نوجوانان كشورمان در رقابت هاي بسكتبال نوجوانان غرب آسيا در تهران با شكست لبنان قهرمان شدند، با حضور رئيس هيات بسكتبال شهرستان بندرعباس، رئيس كميته داوران هيات بسكتبال هرمزگان، عضو هيات رئيسه بسكتبال استان، رئيس كميته پيشكسوتان بسكتبال بندرعباس و اعضاي هيات رئيسه بسكتبال بندرعباس است.
ملي پوش شايسته تيم ملي بسكتبال نوجوانان ايران و هرمزگان در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم فعلي يكي از بهترين تيم هاي نوجوانان بسكتبال سال هاي اخير است.
نيما راهي زاده افزود: تيم ما شايسته قهرماني بود و تيم بسكتبال نوجوانان كشورمان در تورنمنت مجارستان هم بسيار عالي ظاهر شد و توانست قهرمان شود.
وي بيان كرد: در رقابت هاي غرب آسيا به ميزباني تهران برگزار شد و تيم هاي عراق، سوريه، اردن و لبنان حضور داشتند كه در بازي پاياني با شكست 72 بر 64 لبنان قهرمان غرب آسيا شديم و جواز حضور در مسابقات آسيايي را به دست آورديم.
راهي زاده اظهار داشت: با مصدوميتي كه در بازي با اردن برايم پيش آمد نتوانستم تيمم را همراهي كنم و اميدوارم با تمرين ها و آمادگي بيشتر بتوانيم در مسابقات آسيايي عالي ظاهر شويم و بر سكوي قهرماني قرار گيريم.
تيم ملي نوجوانان كشورمان توانست به عنوان تنها تيم بدون باخت مسابقات غرب آسيا عنوان قهرماني اين مسابقات را به دست آورد.
تيم‌هاي نوجوانان ملي لبنان، سوريه، اردن و عراق به ترتيب در جايگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.
هفتمين دوره مسابقات قهرماني بسكتبال نوجوانان غرب آسيا به ميزباني تهران برگزار شد.
7195/6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده: خليل تنيده

سرخط اخبار استان‌ها