۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹
کد خبر: 82421931
T T
۰ نفر
ارزيابي عملكرد بهترين راه سنجش خدمات فرودگاهي است

تهران- ايرنا- مدير دفتر نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهي شركت فرودگاه هاي كشور گفت: ارزيابي و سنجش كيفيت خدمات فرودگاهي از ديد مسافران هوايي بهترين راه سنجش خدمات فرودگاهي در جهان است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، بهمن باقري افزود: به همين منظور دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهي بر اساس دستور وزير راه و شهرسازي و تاكيد مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران و با محوريت تكريم حقوق شهروندي در فرودگاه هاي كشور تشكيل شده است.
مدير دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهي با بيان اينكه يكي از دلايل ارتقاي خدمات فرودگاهي جلب نظر ايرلاين هاي خارجي است و به افزايش ترافيك هوايي عبوري خواهد انجاميد، گفت: بزرگترين چالش بر سر راه ارتقاي خدمات فرودگاهي، ميزان نظارت دقيق بر اين خدمات است و مديران فرودگاهي بايد در اين زمينه بيشتر تلاش كنند.
باقري بيان كرد: در دو سالي كه از اجراي طرح ارتقاي خدمات فرودگاهي مي گذرد، برخي از فرودگاه هاي كشور مانند مهرآباد و مشهد در اين زمينه پيشرفت هاي زيادي داشته اند و برخي از فرودگاه ها كه ماموريتي در اين باره به آنها محول نشده بود، خودشان اقدام هاي خوبي انجام داده اند و مديرانشان بسيار خوب كار كرده اند.
وي با اشاره به اينكه دفتر نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهي به صورت دوره اي وضعيت ارائه خدمات فرودگاهي را در فرودگاه هاي كشور بررسي مي كند، افزود: پس از بررسي ميزان و كيفيت خدمات ارائه شده، بار ديگر بررسي هاي مورد نياز توسط كارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهي انجام مي شود.
به گزارش ايرنا، هم اكنون 54 فرودگاه در پوشش شركت فرودگاه هاي كشور قرار دارد و مهرآباد ساليانه با تردد حدود 15 ميليون مسافر رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
اقتصام**1108**1561**خبرنگار: ايرج منصوري** انتشار: مژگان توانا
آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان در كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://telegram.me/irnaeco

سرخط اخبار اقتصاد