۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۸:۰۴
کد خبر: 82342589
T T
۰ نفر

برترین پوشیدنی های 2016

۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۸:۰۴
کد خبر: 82342589
برترین پوشیدنی های 2016

تهران - ایرنا -فناوری های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت ها، از ساعت های هوشمند گرفته تا ردگیرهای سلامتی و سیستم های واقعیت مجازی را شامل می شود.

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از سی نت، با بررسی جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه های این تجهیزات را انتخاب و در اینجا معرفی كرده ایم.
***عینك Google Daydream View
واقعیت مجازی گوگل كه بر اساس عملكردهای گوشی هوشمند طراحی شده است، با فناوری های مختلف سازگاری دارد و توسعه دهندگان در حال تولید محتوای بیشتر برای آن هستند. در حال حاضر تعداد انگشت شماری بازی برای این عینك نوشته شده و این ابزار به همره تعدادی از گوشی های هوشمند قابل استفاده است.

***دستبند Fitbit Flex2
دستبند ردگیر سلامت شركت fitbit ابزاری است كه با هزینه اندك تمام قابلیت های مورد انتظار را در اختیار كاربر قرار می دهد. این دستبند ضد آب است و امكان اندازه گیری مسافت طی شده توسط شناگر را نیز در اختیار می گذارد.

***دستبند Tom Tom Touch
دستبند Touch یك گام فراتر از فناوری های مشابه رفته و قادر است میزان چربی و حجم عضلانی بدن كاربر را نیز اندازه گیری كند. این دستبند به یك نمایشگر لمسی و حسگر ضربان قلب مجهز است و در طرح های متنوع عرضه شده است

***عینك Samsung Gear VR
این عینك كه در سال 2016 به روزرسانی شد، ویژگی های متعددی را نسبت به نمونه های قبلی در اختیار می گذارد. اما مهمترین ویژگی های آن شامل فضای مناسب داخل عینك و بهبود سیستم تهویه برای كاهش بخارگرفتگی نمایشگر است.

***ردگیر سلامتی Garmin Vivoactive HR
یكی از بهترین ردگیرهای سلامتی موجود در بازار Garmin Vivoactive HR است. این ابزار قابلیت ثبت تعداد گام ها و كالری مصرفی كاربر را دارد. همچنین قابلیت های GPS، نظارت بر ضربان قلب، ردگیری شنا و عادات تمرینی كاربر را در اختیار می گذارد.

***ساعت هوشمند Samsung Gear S3
این ساعت هوشمند كه در واقع نسخه جدید مدل 2015 است. با وجود این كه شیوه كار با ساعت و قابلیت های آن تغییرات چشمگیری نداشته اند، در طراحی قسمت پشت این ساعت تغییراتی ایجاد شده است. همچنین مدل جدید Gear S3 برای استفاده بانوان نیز مناسب است.

***ساعت هوشمند Apple
برای استفاده از ساعت هوشمند اپل لازم است مالك یك دستگاه iPhone باشید. مدل سال 2016 این ساعت هوشمند، كاملا به روزرسانی شده و ضد آب است. همچنین به یك صفحه نمایش شفاف تر و GPS مجهز است. همچنین بدنه این ساعت نسبت به تمام رقبا كوچكتر و فشرده تر است.
علمی (6) ** 9259**1440
مترجم: سپیده علی كاشانی** انتشار: معصومه گلشن
۰ نفر