۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
کد خبر: 82181411
T T
۰ نفر
یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الدهیشه»/7 فلسطینی زخمی شدند

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی با ادامه محاصره كرانه باختری و اقدامات سركوب گرانه خود در این منطقه، به اردوگاه الدهشیه یورش بردند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الان، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) به اردوگاه الدهشیه در شهر بیت لحم یورش بردند و در جریان آن با فلسطینی ها درگیر شدند كه در نتیجه آن هفت فلسطینی به شدت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با فلسطینیان از گازهای اشك آور و گلوله های جنگی علیه آنها استفاده كردند.
همچنین این نظامیان 13 فلسطینی را در قدس اشغالی و كرانه باختری بازداشت كردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین پنج خانه را در جنوب الخلیل و یك رستوران و كارگاه را در شمال نابلس ویران كردند.
مناطق مختلف كرانه باختری از ماه گذشته میلادی شاهد تشدید اقدامات سركوبگرانه و محاصره از سوی رژیم صهیونیستی است.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اكتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرك نشینان با مردم فلسطین و هتك حرمت های مكرر آن ها به مسجدالاقصی آغاز شد.
بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از 230 شهرك كه رژیم صهیونیستی پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمین های فلسطینی از جمله در كرانه باختری و شرق بیت المقدس ساخته است، سكنی گزیده اند.
همه شهرك های صهیونیست نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و رژیم صهیونیستی به درخواست های مطرح شده مبنی بر توقف گسترش شهرك سازی در اراضی اشغال شده فلسطینی بی اعتنایی می كند.
از آغاز انتفاضه قدس تاكنون، 200 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرك نشینان صهیونیست در كرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.
خاورم**9366**1275
۰ نفر