۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶
کد خبر: 82099865
T T
۰ نفر
امام خميني (ره) به اسلام حيات دوباره بخشيد

سبزوار - ايرنا- امام جمعه موقت سبزوار گفت: امام خميني (ره) به اسلام حيات دوباره بخشيد و عزت و هويت را به مسلمانان جهان برگرداند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام صادق ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل افزود: امام خميني (ره) نهال انقلاب را كاشت و آن را آبياري و به ثمر رساند.
وي اظهار كرد: بنيانگذار جمهوري اسلامي مردم ايران را از يوغ نظام سلطنتي و بار سنگين ظلم نجات داد و استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را به ملت بخشيد.
وي با بيان اينكه دشمن با تحريف انديشه هاي امام خميني (ره) در پي انحراف جوانان است گفت: مسئولان به اهميت تبيين و ترويج انديشه هاي امام راحل بين نسل جوان توجه جدي داشته باشند.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: گرچه رحلت امام خميني (ره) مصيبتي بزرگ براي ملت ايران و جهان اسلام بود اما با انتخاب عزيزترين فرد براي رهبري از سوي مجلس خبرگان، آرامش به دلهاي عاشقان امام راحل بازگشت.
وي اظهار كرد: عزت، اقتدار و امنيت امروز جمهوري اسلامي مرهون درايت و هدايت هاي رهبر معظم انقلاب است بطوريكه دشمنان جرات تجاوز به ايران را ندارند.
وي با اشاره به قيام 15 خرداد سال 1342 گفت: شهداي 15 خرداد مقام ويژه اي نزد پروردگار دارند زيرا زماني به ميدان مبارزه آمدند كه هنوز اميدي به پيروزي انقلاب اسلامي نبود.
حجت الاسلام ابراهيمي افزود: با قيام تاريخي 15 خرداد نشانه هاي زوال در ساختار حكومت پهلوي نمايان گشت و زمينه پيروزي انقلاب اسلامي فراهم شد.
وي با اشاره به اوضاع منطقه و پيروزي جبهه مقاومت اظهار كرد: آمريكا و غرب اكنون كه بركناري بشار اسد را غير ممكن مي دانند نقشه تجزيه كشور سوريه را در سر مي پرورانند.
سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
7499/8145 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها