۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82059901
T T
۰ نفر

كشف218 كيلوگرم مواد مخدر در لرستان

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82059901
كشف218 كيلوگرم مواد مخدر در لرستان

خرم آباد-ايرنا-فرمانده انتظامي لرستان، از انهدام سه باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 218 كيلو گرم حشيش و ترياك توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان، خبر داد .

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري پليس ، سردار محمد قنبري در تشريح انهدام سه باند تهيه و توزيع مواد مخدر گفت : پليس مبارزه با مواد مخدر استان در هفته جاري در راستاي برخورد قاطع با عناصر مافيايي مواد مخدر با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر كردستان ، بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي در محور ورودي شهر خرم آباد مستقر و با تعقيب و شناسايي سوداگران مرگ ، خودروي قاچاقچيان را شناسايي و توقيف كردند.
وي در ادامه گفت : در بازرسي از خودرو تريلر توقيفي ، مقدار 68 كيلو گرم حشيش جاسازي شده در خودرو را كشف و ضبط و يك نفر سوداگر مرگ را دستگير كردند.
قنبري خاطر نشان كرد: در عملياتي ديگر پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان در پي كسب اخبار و اطلاعاتي مبني بر فعاليت يك باند سازمان يافته متشكل از قاچاقچيان حرفه اي در مركز كشور، در امر مواد مخدر كه اخيرا قصد جابه جايي و توزيع محموله اي به استان قم را دارند ، بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند .
فرمانده انتظامي لرستان گفت: ماموران با گسترش كار اطلاعاتي و اعزام تيم هاي مجرب به آن استان ، با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم ، سوداگر مرگ را به همراه يك خودروي سواري دستگير و مقدار 60 كيلوگرم ترياك جاسازي شده در داخل خودرو را كشف و ضبط كردند.
وي ادامه داد : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتي ديگر ضمن تعامل اطلاعاتي با پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي ، در پي كسب خبري مبني بر ورود محموله مواد مخدر از سمت استان هاي جنوبي به داخل لرستان ، بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي و اعزام تيم مجرب در آزاد راه خرم زال مستقر و اعضاي يك باند سوداگر مرگ را در تور اطلاعاتي گرفتار كه ضمن شناسايي ، خودروي سواري قاچاقچيان را با بررسي كليه جوانب توقيف و راننده و سرنشين آن را دستگير كردند .
قنبري افزود : ماموران در بازرسي از خودروي مذكور ، مقدار 90 كيلو گرم ترياك را كشف و ضبط كردند .
وي در مجموع كل كشفيات مواد مخدر را 218 كيلو گرم حشيش و ترياك اعلام كرد و گفت : در اين رابطه سه دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف و سه باند تهيه و توزيع مواد نيز متلاشي شد .
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه نجات يك انسان نجات يك جامعه است ، خواهان سهيم شدن تمام سازمان ها در بحث مبارزه با مواد مخدر شد و افزود : بايد از تمام ظرفيت ها براي كاهش تبعات اجتماعي مرتبط با مواد مخدر استفاده كنيم .
قنبري با اشاره به اين كه مبارزه با سوداگران مرگ جز اولويت هاي كاري پليس استان است ، گفت : شهروندان در صورت كسب اخبار و اطلاعات ، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس ، اطلاع دهند .
3210/6001

سرخط اخبار استان‌ها